.S. 14

4.6K 154 14
                                    

İYİ OKUMALAR...

Medya: Koray YİĞİTSOY

(DÜZENLENMİŞTİR)

****<On Dördüncü Bölüm>****

Elini kalbinin üzerine koydu genç kız. Atan ritmi gözleri kapalı bir şekilde dinleyip rahatlamaya çalışıyordu. Şu an Sedat'ın kapısının önündeydi. Okuldan erken çıkmıştı son dersi iptal olduğu için. Çıktığı gibi şirkete gelmişti. Zorlanmıştı burada; konu ise elbiselerdi. Zeynep denen kız her geldiğin de kendisine elbise veriyordu giymesi için. Ama sıradan elbise değildi verdikleri. Çok kısaydı. Bunu istemiyordu Arya. Kendisine göre değildi bu kadar kısa giyinmek. Annesi bu kadar kısa bir şey giydiğini görse kim bilir ne derdi?

Asrın da burada olmadığı için bu konuyu Sedat ile konuşmaya karar vermişti. 'Ah Arya sakin ol o odada sadece ikiniz olmayacaksınız. Orada masa olacak, koltuklar olacak, dosyalar olacak...'

Kendi kendini teselli etmeyi bırakıp kapıyı çaldı. Gel sesini duyunca içeri girip kapıyı kapattı.

"Arya?" dedi ve gülümsedi Sedat. "Gel otur."

Sedat'ın gösterdiği tekli koltuğa oturdu genç kız. Hafif bir öksürdü. Sesinin boğuk çıkmamasını umdu. Ellerini dizlerinin üzerine koydu. "Ne oldu?"

"Sedat.. Şey ben bir şey diyecektim."

"Tabi dinliyorum!"

"Ee ben...bir konuda rahatsız oluyorum."

"Evet. Nedir Arya?" dedi genç adam kızın devam etmesi için işaret ederken.

"Hani şu elbise mevzusu. Çok kısalar ve ben... Biliyorsun..."

"Tamam canım, anladım. Giymek zorunda değilsin neyle rahat ediyorsan onu giy. Ama bunu bir de Asrına sorsan daha iyi olur. Sonuçta onun için çalışmaya başladın." Kendisine canım diyen Sedat'a ışıldayan gözlerle baktı genç kız. Sonra Asrın ismini duyunca yüzünü düşürdü.

"Ben soracaktım ama Asrın bugün gelmedi."

"Nasıl yani? Şu an burada değil mi?"

"Hayır!"

"Üç saat sonra BOZKIR şirketten dosyalar gelecek imzalaması gerekiyor." masadaki telefonunu eline alıp bir numara tuşladı ve kulağına götürdü.

"Hakan amca? Asrın yanında mı?"

"....."

"Şirkete gelmedi. Üç saat sonra BOZKIR şirketten dosyalar gelecek. Bizzat imzalaması gerekiyor."

"....."

"Ben de öyle düşünmüştüm ama bugün imzaladı imzaladı yoksa ortaklığı başlamadan bitirirler."

"....."

"Şu an şirketteyim. Ben gelemem ama.. Bir saniye!" kafasını karşısında ki kıza çevirdi gözlerini kıstı. Kulağından uzaklaştırdığı telefonu tekrar kulağına götürdü ve konuşmaya başladı.

"Tamam, Aryayı gönderiyorum." dedi telefonu kapatarak. 'Beni mi gönderiyor?'

"Nereye gideceğim?"

"Asrını bulmaya!"

"Bulmaya?" dedi genç kız sorarcasına.

"Evet. Evde değilmiş. Depoda olabilir."

"Depoya mı gideceğim!" dedi Arya korkarak. Sedat'ın bunu normal bir şekilde söylemesi kendisini daha çok korkutuyordu. En son oraya gittiğinde neler olduğunu görmüştü ve şu an oraya gitmek kesinlikle istemiyordu.

SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin