part22

1K 162 185
                                    

با انرژی وارد شوید باشد که با ضرب دمپاییه غزل خارج نشوید:|💕💦

*****

امیلی:خیلی خب بذار ببینم...هری یه طلسم داره و اون اینه که نمیتونه چیزی بخوره؟اوکی این عجیبه...چطور تا الان زنده ست؟چطور متوجه ش شد؟...

لیام:وقتی هری تبدیل شد،جادوگره سایمون یه طلسم روش گذاشت و به هری قول داد که اگه یه نفرو واسش بکشه طلسم رو برمیداره...

و وقتی هری اونو کشت برگشت و با جسد اون جادوگر مواجه شد و سایمونی که بالایه سرش بهش لبخند میزد...

اون نمیتونه چیزی بخوره بجز...آمم یه دارویه خاص...

امیلی:و اگه بخوره؟اون تاحالا امتحانش کرده؟...

لیام:اگه چیزی بجز اون دارو وارد بدنش بشه تموم رگ هاش خشک میشه و چشم هاش کاملا مشکی میشه و میشه یه مجسمه ی بی جون...

امیلی:شیت...از کجا میدونی؟...

لیام:قبلا امتحانش کرده...پنج قطره آب خورد و واسه ی ده ماه خشک شده بود...تا زمانی که یه جادوگر قوی پیدا کردیم تا از این وضعیت نجاتش بده...

و وقتی کار اون جادوگر تموم شد از شدت فشاری که روش بود مرد...

امیلی:تو چرا هیچوقت راجب گذشته ی لویی بهم نمیگی؟خب من اینو فهمیدم که نایل ترکیبی از هری و لویی و اون دوستت...کی بود؟زاین؟...

لیام:زین...

لیام خندید و به لویی که رویه مبل کناریشون داشت مضطرب ناخن هاش رو میجوید و طوری رفتار میکرد که حواسش به تی ویه خیره شد...

امیلی:آها آره...نایل ترکیبی از اوناست و قبل از اونم یه زندگی ساده و یه خانواده داشته...

توهم بعد از همکاری با سایمون کل خانواده ت رو بجز مت و تد از دست دادی...

هریم که پرنس و این مزخرفات بود و خواهرش رو از دست داد و همین چند ساعت پیش مشخص شد که یه برادر دوقلو داشته...

لیام:ترجیح میدم راجب لویی صحبت نکنم اگه خودش بخواد گذشته ش رو بهت میگه...

لویی:که نمیخواد...

گفتو دوباره به صفحه ی تی وی خیره شد...

امیلی:کامان لو...تو هیچوقت...

لویی:چند بار باید بگم کسی حق نداره منو لو صدا کنه؟...گایز میشه بیخیال این بحث شیم؟مطمئنن الان به اندازه ی کافی مشغله راجبه حال و آینده دارم که نخوام راجب گذشته ی لعنتیم حرف بزنم...

گفت و نگاه آشوبش بین اون دوتا رد و بدل شد و آهی از گلوش بیرون اومد قبل از اینکه عصبی موهاش رو تویه دستش بگیره و اونارو بکشه...

لویی:فکر کنم نیاز به هوا دارم...

گفت و بلند شد و روبه روی لیام ایستاد...

the moon[L.S]Where stories live. Discover now