part24

999 154 132
                                    

زین تویه تختش جابجا شد و با حس بازویی کنارش تویه خواب و بیداری اونو گرفت و سرش رو روش گذاشت و لبخند کمرنگی زد و دوباره سعی کرد بخوابه...

ولی در ثانیه ای آروم و با شک چشم هاش رو باز کرد و با دیدن نایل تویه یک اینچی صورتش داد وحشت زده ای کشید...

زین:وات د فااااک...

نایل رو هل داد و نایل دهن بازش رو بست و لپش رو خاروند و با چشم هایه بسته ناله کرد...

نایل:گاد خفه شو...

گفت و کمی جا بجا شد و سرش رو تویه گردن هری که کنارش خواب بود فرو برد و یه پاش رو رویه شکمش گذاشت...

زین با دیدن هری چشم هاش گرد تر شد و به اطرافش نگاه کرد و دید که امیلی رویه کاناپه ی اتاقش و لیام و نایل اطرافش رویه تخت و لویی تقریبا رویه هری خوابیده بود...

زین:فاک گایز میشه بگین تو اتاق من چیکار میکنین؟؟؟...

هری:لیام خفه ش کن نوبت توئه...

با صدایه گرفته و چشم هایه بسته گفت و سعی کرد نایل رو هل بده عقب...

لیام:دهنت رو ببند بار قبل من ساکتش کردم حالا نوبت توئه...

لویی:گااد خفه شین...

گفت و سرش رو از رویه شکم هری برداشت و با دیدن کله ی بلوند نایل تویه گردن هری دستش رو تویه هوا تکون داد و باعث شد نایل از هری فاصله بگیره و سپس با لبخندی رضایت بخش دوباره خوابید...

زین:گایز از اتاقم برین بیرون...صبر کن...من تو اتاقم چیکار میکنم؟؟؟...اصلا شما اینجا چیکار میکنیییین؟؟؟...چطور من اومدم تویه این خونهههه؟؟؟...

لیام:بذار اینطور بگم که تو پنج ساعته اینجایی و امشب ماه کامله و چون جنابالی تبدیل به گرگ نشدی دچار یه سری اختلالات شدی و مغزت جابجا شده...

هری:و ماها باید مواظبت باشیم تا دوباره سمت ادوارد نری...

زین:من با ادوارد چیکار دارم؟؟؟...

نایل:کامان مرد تو کم مونده بود شلوارشو بکشی پایین و بهش هندجاب بدی...حتی موهاش رو بافتی...انگار مست شده بودی و واسه همینه ادوارد الان در اتاق منو قفل کرده و خوابیده...

زین:من چیکار کردم؟؟؟؟...

لویی:خفه شو مالیک قبل از اینکه رگ مغزت رو بترکونم...

نایل:خوب شد من از این انگشترا ندارم...تو شبایی که ماه کامله گرگ نمیشی ولی خنگ میشی...

زین:پاشین ببینم...میگم بلند شین دیکهدا...

نایل غرغر کرد و دست زین رو کشید و زین دوباره رویه تخت افتاد...

نایل کمی چشم هاش رو باز کرد و لبخندی زد قبل از اینکه لب هاش رو قنچه کنه و صورتش رو سمت صورت زین ببره...

the moon[L.S]Where stories live. Discover now