1 Ay Sonra"Choon Hee, nerelerdesin sen?" Annemin bana sorgular bakışlarını atlamaya çalışsamda elinde tuttuğu terlikle bu pek mümkün değildi. Yanıma gelip terlikle bacaklarıma vurdu.
"Jin'le sevgilisin diye sana böyle mi yap dedim ben ha?" Terlikle vurmaya devam ettiğinde ağzımdan minik bir kahkaha patladı.
"Seni hergele! Sen hala benim kızımsın duydun mu beni?" Evin içine kadar kahkahalarım eşliğinde terlikle vurmaya devam etti. Alçısı çıkmıştı ve her eve geldiğimde terlikle beni tartaklıyordu. İntikam alıyor desek yeridir.
"Anne," diyebildim kahkahalarımın arasından.
"Seni hergele, seni ne kadar özledim haberin var mı? İşinden dolayı göremiyorum zaten seni." Kollarını bana doladığında dudaklarıma sıcak bir gülümseme yerleştirdim. Jin ile işi kabul etmiştik ve okulumdan dolayı okul çıkışı belirli günlerde ve haftasonu çalışıyorduk ve ordan oraya koşturuyorduk. Bu hızlı tempo beni yorsada Jin yanımda olduğu için dert etmiyordum.
"Anne, bende seni özledim~" Ona şirin şirin baktığımda kafama vurdu.
"Seni hergele!" İkimizde güldüğümüzde cebimden telefonumu çıkarıp bana uzattı.
"Arada arkadaşlarını bize gelsinler, harika yemekler yaptım~" Annem mutfağa doğru ilerlediğinde kısa süreli bir gülmenin ardından koltuğa uzanıp bizimkilere haber verdim. Tabi hepsi yemek lafını duyar duymaz geri cevap vermişlerdi. Artık kimse kafede çalışmıyordu. Çünkü kafe artık Jin'indi. Orayı ilk maaşı ile kredi borcuna girip satın almıştı. O yüzden diğerleri orayı yönetmekle meşguldu. Taehyung, Jimin ve Jungkook'un okul masraflarını Jin karşılıyordu. Onlar için değer demişti bana. Onun o mükemmel kalbine aşık olmuştum ben.
Kapı çaldığında oturduğum koltuktan kalktım ve kapıya doğru adımladım. Kapıyı açtığımda bir sürü kafa bana bakarak gülümsüyordu. Hepsi içeriye girdiğinde en son Jin kalmıştı.
"Bunları sana aldım." Arkasına sakladığı ellerini bana doğru uzattığında bir demet dolusu papatya ile karşılaştım. Elinden aldığımda yanağına bir öpücük kondurdum.
"Bunlar çok hoş Jin." Beraber içeriye girdik ve çoktan masaya kurulmuş olan topluluğun yanına gittik.
"Durun, güzel bir fotoğraf çekmeden olmaz değil mi?" Jungkook çantasından çıkardığı makinayı ayarladı ve masaya yakın bir yere yerleştirdi.
"Peynir diyin, 1...2...3...peynir!" Hepimiz peynir diye bağırdık ve kameraya doğru gülümsedik. Keyifli bir yemeğin ardından erkekler koltuklara gömülürken biz de masaları topladık. Hepimize kahve yaptım ve kahveleri dağıtmamın ardından kendimi Jin'in yanına attım. Elini omzuma atıp sahiplenici bir tavırla sıktı.
"Kahve gerçekten çok güzel olmuş," Jimin'in dediğiyle hafifçe gülümsedim.
"Afiyet olsun." Annem Jin'e öldürücü bakışlarını atarken kahkahalarıma engel olamadım. Jin'in elini omzumdan çektim ve anneme en şirin bakışlarımdan attım.
Ne kadar şirin olduğu sorgulanır tabi.
Sonunda herkes gittiğinde evde ben, Jin ve annem kalmıştı.
"Sen neden gitmiyorsun evladım?" Annem Jin'e sorgular bir bakış attığında Jin ensesini kaşımakla yetindi.
"Anne," Dedim gülerek.
"Ne, kıskanç bir insanım ben. Choon Hee benim birtanem." Beni kendine çekip sarıldığında bende ona sarıldım. Annemden ayrıldığımda Jin gülerek ikimize bakıyordu.
"Birtanenize çok iyi bakacağıma dair söz veriyorum." Saygıyla doksan derece eğildiğinde annem kıkırdadı ve Jin kalktığında işaret parmağını ona doğru salladı.
"Eğer kızımı üzersen sen gebertirim ona göre." Jin başını salladığında güldüm ve kolundan tuttum.
"Gel sana odamı göstereyim." Annemin yanından ayrıldık ve odama doğru ilerledik. Odama girdiğimizde Jin yatağıma oturdu ve etrafa bakındı.
"Oyuncak ayı?" Dedi sorgulayan seslerle. Ona neden onun orda olduğunu anlattığımda beni yanına çekti ve omzuma bir öpücük kondurdu.
"Benim güzel sevgilim," Kalbim bu sözleriyle mest olurken yatağa uzandı ve beni kendine çekti.
"Zihnini güzel anılarla dolduracağım. Dünyayı renklendireceğiz Choon Hee." Saçlarıma minik öpücükler kondurduğunda gözlerimi kapattım.
Şu an şu anın tadını çıkarmak, Jin'de kaybolmak, o değişik duygunun bana verdiği histe yaşamak istiyordum.
Ben bu sevgide kaybolmak istiyordum.
____
Merhaba, güzel bir sonla karşınızdayım.
Sağlıcakla kalın!
Yeni kurgularımda görüşmek üzere, takipte kalın!🙌
💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alium| Kim Seok Jin
Fanfic"Hâlâ seni düşünebiliyor olmak... bu can sıkıcı." Şemsiyenin altına kendisi de girdiğinde başımı yukarı kaldırdım. "Hâlâ seni koruma isteğim...bu can sıkıcı." Gözlerini gözlerimden ayırmıyordu. "Bu can sıkıcı ama, ne olursa olsun, içinde sen varsan...