Egyszerűen megszakadt a szívem és álomba sírtam magam.
-Kimberly.-kopogott Kelly.
-Mond.-húztam a fejemre a takarót.
-Ébresztő.-nyitott be.
-Nem akarok kikelni az ágyból.-ásítottam.
-Az nem igazán érdekel.-nevetett és lehúzta rólam a takarót.
-Ne csináld, aludni akarok.-nyitottam ki a szemem nagy nehezen.
-Ma én viszlek titeket suliba. Donaldnak bekellett mennie, mert nagy valószínűséggel előléptetik. A nővéremnek pedig sürgős műtéte akadt.-
-Szuper. Most az egyszer lóghatnék.-
-De nem fogsz. Jó nagynénihez híven mindjárt leöntelek egy pohár vízzel, hogy felkellj.-
-Nem kell, fent vagyok.-
-5 perc múlva legyél lent a konyhában.-majd mosolyogva elhagyta a szobámat.Jó, hogy legalább valakinek ilyen jó kedve van. Amint a kezembe vettem a telefonom láttam, hogy Sarahtól és Miától jött rengeteg üzenetem. Biztos voltam benne, hogy Melody miatt írtak, így inkább rendbe szedtem magam.
Kelly rántottát csinált reggelire, amiből ettem egy kicsit, mert nem igen volt étvágyam. Negyed óra múlva pedig a kocsi leparkolt a suli előtt.
-Rendben, legyen szép napod Luke.-
-Neked is Kell, csáó.-ezzel a lendülettel a bátyám már ment is az épület felé.
-Na most pedig.-fordult hátra a nagynéném.-Nem akarod elmondani, hogy mi a baj?-
-Öhm, nem. Nem igazán.-kaptam a vállamra a táskát.
-Szerelmi ügy.-
-Honnan veszed?-
-A te korodban én is folyamatosan a szerelemmel szenvedtem. Hidd el tudom milyen érzés, de te erősebb vagy mint én voltam. A srác vagy nem érdemel meg téged, mert egy hatalmas barom, vagy még nem jött rá, hogy te kellessz neki.-
-Hát, inkább az első verzióra tippelnék.-
-Ki tudja, aludj rá még párat.-mosolygott bíztatóan.
-Köszi Kelly.-
-Azt hiszem tényleg kezdek belejönni a nagynéni szerepbe.-nevetett fel.
-Lassan-lassan.-mosolyogtam és kiszálltam.
-Jöjjek értetek?-tekerte le az anyós ülés ablakát.
-Luke azt hiszem kosarazni megy a haverokkal, én meg a lányokkal lógok egy kicsit.-
-Rendben, akkor most haza megyek és vigyázok Derekre.-
-Oké. Szia.-
-Sziaa.-A kocsi elhajtott, én pedig bementem a suliba.
Épp, hogy a szekrényemhez értem meghallottam Melody hangját a folyosó másik végén.-Ohh, csak ezt ne.-
Amint kivettem a fizikát becsuktam az ajtót, de Melody vigyorával találtam szemben magam.
-Szióka.-
-Bocs, nem érek rá társalogni. Fizikám lesz.-indultam volna de Rita elém lépett.
-Az még ráér, nem kell aggódnod. Inkább beszélgessünk egy kicsit.-
-Melody, nem akarok veled beszélgetni.-
-Kár, pedig lenne mit mesélnem a drága szerelmedről. Mert iszonyatosan jól csókol.-rebegtette meg a pilláit.
-Ohh hellóka, elnézést de dolgunk van.-furakodott át Ritán és Demin Mia.A barátnőm megfogta a kezem, majd indulni akart, de Melody hirtelen elé lépett.
-Mi a fenét keresel itt?-horkant fel Mel.
-Először is drága Melody. Húzd hátrébb a melleidet, mert nem akarom, hogy még melltartón és ruhán keresztül is hozzám érjenek azok a szilikon vackok.-mondta lenézően, majd így folytatta:
-Másodszor pedig, tudtommal ez egy iskola és 4 perc múlva becsöngetnek. Szerintem te sem akarsz késni Mr. Dorman fizika órájáról, mert ismét 3 órán keresztül sikálhatod majd a padlót a mosdóban.-Melody arckifejezéséből sejteni lehetett, hogy nem szivesen emlékszik vissza az esetre.
-Fogd be a szádat Mia, míg véletlenül más teszi.-
-Fenyegetsz?-
-Nem, csak figyelmeztettelek.-
-Na jól van bocsika, de nem pazarolunk több időt olyanokra akik suli után egyből a sarokra mennek.-nevetett Sarah, majd elindultunk a tanterem felé.Hallottam, hogy Melody sértetten dumál a barátnőinek, de nem igazán érdekelt. Amit Mia és Sarah levágott az előbb, meghozta a kedvem.
***
Shawnt nem láttam egész nap, nem mintha nagyon hiányzott volna. Na jó kit akarok becsapni. Minden egyes órán, minden egyes percben az ajtót néztem hátha megjelenik, de nem.
-Miért nem válaszoltál az üzeneteinkre?-kérdezte Mia, miután belekortyolt a kávéjába.
-Kiakadtam, nagyon. Melody is rám irt tegnap.-
-Mutasd.-szólalt meg Sarah teli szájjal.Elővettem a mobilom és megkerestem a beszélgetést.
-Hát esküszöm, nem igaz, hogy ennek a lánynak még van bőr a képén.-idegeskedett Mia.
-Nem éri meg. Tegnap épp eléggé felhúztam magam én is. Ami volt megtörtént, nem tudunk mit tenni.-mondtam 2 ásítás között.
-Ma egész nap Shawnt kerested a tekinteteddel. Mit érzel most?-kérdezte Sarah.
-Ez ennyire feltűnő volt?-
-Igen, az.-válaszolt Mia.
-Az érzéseimet nem tudom megfogalmazni. Csalódtam Shawnban, de közben még jobban vágyom arra, hogy én és Ő...-
-Ohh te lány.-fogta meg a kezem Mia.
-Majd csak lesz valami.-töröltem le egy könnycseppett.
-Utálok találgatni, de szerintem Shawn berúgott tegnap este.-
-Lehet Sarah, de az is lehet, hogy nem.-vágtam rá.
-Szerintem senki sem olyan hülye, hogy megcsókolja azt a töltőanyaggal teli szájat.-mondva undorodva Mia.
-Főleg nem Shawn.-
-Jó. Beszéljünk másról.-köszörültem meg a torkom.A lányok helyeseltek, majd még kicsit maradtunk a kávézóban, utána átmentünk Sarahhoz filmet nézni.
***
Este 8 körül indultunk el Miával, majd szétváltak útjaink, mivel nem ugyan abban az utcában lakunk. Még 20 perc sétára voltam a házunktól, amikor megláttam az út túloldalán Shawn kocsiját és dulakodás hangja ütötte meg a fülemet a közeli sikátorból.
Lassan a ház sarkához mentem és miután erőt gyűjtöttem, kinéztem.Azt hittem ott esek össze, megláttam Shawnt, ahogy 3 pasas bekerítette. Az egyik hirtelen előkapta pisztolyát és a fiú halántékának szegezte.
-Ahhoz, hogy bízzon benned elmondta mit kell tenned. Kicsúsztál az időből.-mondta felettébb nyugodt hangon egy magas, kigyúrt férfi.
A pisztoly láttán megrémültem és akaratlanul is hátraléptem. Csak, hogy szerencsémhez híven arrébb rúgtam egy flakont.
-Mi a fene volt ez?-kapta felém a tekintetét mindenki.
Szinte teljesen lefagytam, Shawn arcán láttam, hogy felismert. A férfi pedig, aki fegyverét eredetileg Shawnra szegezte teljes testével felém fordult és rám fogta a pisztolyt.
Rengeteg gondolat futott végig az agyamban, főleg az, hogy megfogok halni Shawnnal együtt.
A következő pillanatban elsült a fegyver.
YOU ARE READING
A Bosszú Hálójában
ActionBefejezett Kim McGregor az átlagos tinédzserek életét éli. Mint minden korabeli lánynak, neki is megvannak az apró titkai. Érzelmeket táplál az ikertestvére legjobb barátja iránt. A fiú mit sem sejt Kim érzéseiről, de a lány úgy érzi nem tarthatja m...