- Ne, nee. - kezdtem el kiabálni és próbáltam elrúgni magamtól.
- A kurva életbe már. - húzta elő fegyverét, majd annak markolatával fejbe vágott.Utolsó emlékem ahogyan Mitch önelégülten mond valamit, ragasztót rak a számra, majd zsákkal közelít a fejem felé.
***
Amint magamhoz tértem hallottam két ismerős pasas hangját. Rá kellett jönnöm, hogy a kezeim és lábaim egy székhez vannak kötözve. A számon még mindig ragasztó, a fejemen pedig egy zsák.
Amint kiegyenesedtem megfájdult a nyakam és a hátam a sok görnyedéstől.- Na gyerünk, játszunk egy picit. - hallottam meg Mitch parancsoló hangját.
Léptei közeledtére szívem egyre hevesebben vert, majd váratlanul lerántotta fejemről a zsákot.
Szemeimet kénytelen voltam becsukni a vakító fény miatt.- Mi lesz cicám? Nézz rám azokkal a csodás szemekkel. - mondta hangjában némi gúnnyal, majd lerántotta számról a ragasztót.
- Menj a fenébe. - mormogtam.
- Hogy mit mondtál? - támaszkodott meg a térdein és közelebb hajolt.Több próbálkozás után végre sikerült nyitva tartani a szemem. Körülnézve rájöttem, hogy egy pincében vagyok. A helységben csupán egy asztal és 3 szék van.
- Na mi van királylány? Csak nem félsz? - húzta gonosz mosolyra a száját.
- Azt neked kellene. - vágtam vissza.
- Tőled? - tört ki nevetésben a kigyúrt fickó.
- Nem tőlem.
- Ohh, nem. Te már megint azt hiszed, hogy Shawn meg fog menteni téged?! El kell, hogy keserítselek babám. - vette elő pisztolyát amit az asztalra rakott. - Ha Shawn eljön ide, semmi más nem vár rá, csak a halál.Arcára ördögi mosoly ült ki, s arcomat pásztázta. Meg akar rémiszteni, azt akarja, hogy megtörjek.
- Te pedig bogaram. Te pedig követni fogod őt a halálba. Megfizetsz a testvérem haláláért. Saját kezűleg foglak kibelezni.
- Azt majd meglátjuk.
- Ohh, látom kezdessz újra a régi lenni. Úgy hiányoznak a frappáns kis beszólásaid.
- Nem fogom megadni az örömet. - mondtam rezzenéstelen arccal.
- Ez kár. Most biztos azon jár az eszed, hogy hol vagy.
- Tudom, hogy nem vagyok már az Egyesült Államokban.Szemöldökét felhúzta, majd velem szembe leült az egyik székre. Térdeire támaszkodva figyelmét nekem szentelte.
- Mégis honnan tudod?
- Balmont -nak Európában vannak nagyobb birtokai, ezt mindenki tudja. Gondolom azok után, hogy fél éve az új - mexikói házát porig romboltam nem akart az Usa -ban maradni. De ez egészen odáig feltevés volt, ameddig meg nem erősítetted. Nem vagyok olyan hülye mint amilyennek nézel Mitch. Balmont -tal akarok beszélni.
- Szóval már követelőzöl is? - nevetett fel.
- Nem, csupán azzal az emberrel akarok beszélni aki a háttérből irányítja a szálakat, nem pedig egy bábbal, aki úgy táncol ahogyan fütyülnek.Láthatóan nem tetszett neki az előbbi mondatom mivel felpattant a székről és keze az arcomon csattant.
- Kis cafka. Most megtanítom neked, hogy hogyan mutass tiszteletet a férfiakkal szemben.
Előrántotta a kését, amitől megdermedtem. Elvágta a köteleket, így szabaddá váltak a végtagjaim.
Megmarkolta a hajamat és rántott rajtam egyet.
Térdre rogytam a lábai előtt, várva vajon mi lesz a következő tette.- Nézz fel. Azt mondtam nézz fel. - ordította.
Nem tehettem mást, felnéztem rá.
Arcára vigyor került, majd elkezdte kicsatolni az övét.
YOU ARE READING
A Bosszú Hálójában
ActionBefejezett Kim McGregor az átlagos tinédzserek életét éli. Mint minden korabeli lánynak, neki is megvannak az apró titkai. Érzelmeket táplál az ikertestvére legjobb barátja iránt. A fiú mit sem sejt Kim érzéseiről, de a lány úgy érzi nem tarthatja m...