26.|Fordulópont

528 55 62
                                    

Shawn Szemszög:

Kézen fogtam Kimet, majd elindultunk a birtok felé.
A kerítés tényleg bokrokkal és fákkal volt körbe véve, így miután térdre ereszkedtünk szembe fordultam vele.

-Most jön az, hogy ketté válunk.-néztem szemébe.-De előtte, add a telefont.-
-Bébi. Az időzítőt én is be tudom állítani.-
-Rendben. Na jó Kim, de ígérd meg, hogy nagyon vigyázol magadra.-suttogtam, nyomatékosan.
-Vigyázok. Te is légy óvatos.-hintett puszit dús ajkaival arcomra.

Indulni készült, mire megragadtam a kezét és visszarántottam.

-Kimy.-
-Mit tettem?-pislogott értetlenül.
-Inkább mit nem tettél.-

Láttam rajta, hogy teljesen ledöbbent és nem tudta mi tévő legyen.

-Csókolj meg.-

Nem kellett kétszer mondanom, ajkaink abban a pillanatban eggyé váltak.
Szenvedélyesebb csókban volt részünk mint eddig bármikor.

-Baba...-toltam el nehéz szívvel magamtól.-Menj.-

Úgy utálom ezt, az egészet, de legjobban azt, hogy nem lehetek mellette. Nem tudhatom biztosra, hogy nem esik baja, a tudat pedig borzalmas. Nem szólt egy szót sem, ahogyan én sem.
Láttam rajta, hogy fél.. pillantása elárulta.

Lehetséges lenne, hogy az akció kudarcba fullad? Tettem fel magamnak a kérdést miután Kim eltűnt a sötétben.

-Na jó Shawn, térj észhez.-

Kipakoltam a táskából a robbanóanyagot. 4 csomag volt, amiket elhelyeztem a kerítés négy sarkán.
Robbantás után gond nélkül tudunk majd távozni.

-Kim, én készen vagyok a robbanószerrel.-
-Várj még egy kicsit.-szólt vissza.

A táskát eldugtam a bokrok mélyén, a detonátort pedig becsúsztattam a lábszáramon lévő nadrágzsebbe.

-Shawn, a kapu előtt nem tudok elmenni. A garázsok úgy 40 méterrel arrébb vannak.-
-A fenébe. Rosszul mértem volna fel a terepet?-
-Nem. Én erre már korábban is gondoltam, de ezen nem akadhatunk most fent. A kamera nem forog, tehát azzal nincs baj. Viszont nem tudom, hogy képes leszek-e olyan távolra dobni.-
-Menni fog az Kim. A gránát nehéz, csak legyen nagy a lendület.-
-Rendben.-
-És ne feledd. A hatótávolság 10 méter. Nem szabad 10 méteres körzeten belül lenned.-
-Megértettem.-
-Onnantól kezdve, hogy kihúztad a pöcköt, 5 másodperced van a robbanásig.-
-Shawn, tudom.-
-Jól van baba. Akkor ideje elkezdeni.-
-Sok szerencsét.-suttogta.

Időm nem maradt válaszolni, mivel pár másodpercen belül robbant a gránát. Fogást kerestem a kerítésen, majd 1 perc múlva már a túloldalán találtam magam.

-Ügyes vagy Kim, most készülök bemenni a házba. Robbanhat a következő.-
-Majd jelentkezz.-

A lány nem okozott csalódást, éppen feltörtem a zárat, amikor hallottam a második robbanást.

Az ajtó kissé nyikorogva nyílt ki, ahogy beléptem a házba elővettem az egyik piszolyt. Halk léptekkel haladtam a folyosón, csak azt tudtam,  hogy hatalmas káosz van az udvaron.

Elérve a lépcső mellé hallottam, hogy több férfi rohan le az emeletről, így visszahúzódtam a sötétbe. Nem vettek észre, rohantak a tűzhöz. A jelzavarót még előbb bekapcsoltam, így a kb 10 méterre lévő nappaliban a kamerák miatt sem kell aggódnom.

Egyenes út vezetett az előbb említett helységhez, de mellettem balra, a falba építve megláttam egy ajtó kilincsét. Az lesz az ami az alagsorba vezet, ugyanis Balmont irodája majdnem a nappaliból nyílik.

A Bosszú HálójábanWhere stories live. Discover now