11.| Váratlan vendég(ek)

746 60 30
                                    

-Ezek után végképp nem veszíthetem el anyámat. Már csak Ő maradt nekem....és Te.-

Döbbentem néztem Shawnra, az előbbi mondata után.

-Jól vagy?-mosolyodott el.
-Persze. Én csak.., hogy értetted az előbbit??-
-Te vagy az egyetlen akivel úgy érzem, hogy valóban önmagam lehetek. Nem akarom elveszíteni azokat az embereket akik fontosak.-
-Én még jó sokáig a nyakadon maradok és anyukád is túléli.-öleltem meg.
-Azért had kapjak levegőt.-tolt el gyengéden magától.
-Bocsánat.-
-Nem kell bocsánatot kérned. Nem tudom hogy vagy vele, de én elfáradtam. Megyünk pihenni?-
-Igen, kiviszem a bögréd.-
-Addig elintézem a kandallót.-állt fel nagy nehezen.

Beraktam a bögréket a többi mosatlan mellé, majd megengedtem a meleg vizet.
Váratlanul két nagy kezet éreztem a csípőmön és nagyon megijedtem.

-Shawn, a szívbajt hoztad rám.-fordultam felé.
-Rossz a lelkiismereted?-zárta el a vizet.-Hagyd a mosogatást, vár a pihe-puha ágy.-
-Rendben, gyerünk.-egyeztem bele.

A sötét folyosón Shawn keze után nyúltam, mire Ő halkan kuncogni kezdett.
A szobában felkapcsolta a kis villanyt, ami a szekrényen volt, majd levette a farmerját. Eközben én is átöltöztem, magamra kaptam a fehér felsőt amit Ő adott rám, még a múltkor.

-Kapcsolom a villanyt.-sétált a szekrényhez.
-Várj, még ne.-feküdtem be az ágyba és igazgatni kezdtem a takarót.
-Aranyos vagy amikor szenvedsz.-mosolygott.
-Köszi, nem akarsz inkább segíteni?-
-Segítek, de előtte lekapcsolom a villanyt.-

Így is tett, majd az ágy szélére térdelt és megigazította a takarónkat.

-Ennyi volt.-feküdt le mellém.
-Köszönöm.-fordultam az oldalamra, háttal Shawnnak.
-Most tényleg hátat fordítottál?? Ez a köszönet? Szép, mondhatom.-hangjából hallani lehetett, hogy mosolyog.
-Sajnálom Shawn, de kiskorom óta így szoktam aludni.-igazítottam meg a párnámat.
-Ez esetben, kénytelen vagyok elnézni ezt neked.-nevetett halkan.
-Aludj már.-rugtam meg lágyan a takaró alatt.-Huhh, de szőrös a lábad Mendes.-
-Tessék??-horkant fel.

Megfogta a csuklómat, összefonta lábát az enyémmel és a következő pillanatban már hanyatt fekve feküdtem az ágyon, Shawn pedig fölöttem támaszkodott meg.

-Shawn.-
-Mi az, hogy szőrös a lábam??-vágott szomorú arcot.
-Ne csináld már. Annyira aludni akartál az előbb.-próbáltam szabadulni, de nem engedett.
-Akartam, de valami azaz inkább valaki elvonta a figyelmemet.-nézett mélyen a szemembe.
-Hűha. Fogalmam sincs ki lehetett az, de kérlek mond meg neki, hogy ne hívja fel magára a figyelmed, mert aludni szeretnék.-

Elmodolyodott, majd lassan lefeküdt mellém.

-Jó éjt Kimy. Álmodj szépeket.-mondta lágy, mézédes hangján.
-Jó éjt Shawnie.-

***

7 nap múlva: December 19

Shawn az elmúlt napokban elég sokat foglalkozott velem, de főleg azzal, hogy megfelelően felkészítsen arra az esetre, ha baj lenne.

Megtanította helyesen használni a fegyvert, a beállástól kezdve egészen a lövésig. Pár napja mozgó célpontokon is gyakorolok egy gép segítségével. Nem vagyok rossz benne, de lenne még mit tanulnom.

A közelharcról is nagyon sokat tudtam meg.
Shawn és Liam ellen is kiálltam már, mind a ketten nagyon sokat segítettek. Mostmár ha megtámadnak, az biztos, hogy lesz milyen tudást hasznosítanom.
Egyetlen egy alkalommal sikerült legyőznöm Liamet is, mit ne mondjak nagyon büszke voltam magamra.

-Kim, ébresztő.-szuszogott a fülembe Shawn.
-Hány óra van??-fordultam a másik oldalra.
-10. Így is sokat aludtál már.-
-Nem, még kérek egy kis időt.-húztam a fejemre a takarót.

Meglepetésemre Shawn leszállt az ágyról és elfoglalta magát valahol máshol. Azt hiszem kinyitotta az ablakot.

Kis idő múlva lerántotta rólam a takarót.

-Shawn. Nemár.-néztem fel.
-Kikelsz, vagy kérsz egy kis havat a felsőd alá?-mosolygott.
-Persze, majd be is veszem.-csuktam vissza a szemem.

Hirtelen berakta a pólóm alá az említett havat.

-Shawn.-kiáltottam és azonnal kikeltem az ágyból.

Igyekeztem kirázni a felsőm alól a hideg havat, Shawn pedig a hasát fogva nevetett.

Amikor végre sikerült megszabadulnom tőle, mérgesen az előttem álló fiúra pillantottam.

-Én figyelmeztettelek.-vont vállat mosolyogva.
-Ohh, hogyne mert ez csak így megy.-

Odasiettem az ablakhoz, és megmarkoltam a párkányon lévő havat.

-Nee.-rántotta maga elé a takarót.
-Hogy is van ez?-fordultam felé.-Te megajándékozhatsz egy kis hóval, de én téged már nem??-vontam fel a szemöldököm.
-Mentségemre szóljon, hogy nem akartál felkelni.-
-Ez jogos érv, de akkor is bosszú álló típus vagyok.-
-Ahogy én is.-tette le a takarót.-Jó, rendben. Csináld.-

Meglepődtem azon, hogy engedélyt adott, de nem haboztam mielőtt még meggondolta volna magát.
Odaléptem elé és szorosan megöleltem.

-Azt hittem bosszút állsz.-viszonozta az ölelést.
-Mert állok is.-

Gyorsan megragadtam a nadrágját, majd a kis hógolyó be is csusszant Shawn nadrágjába.

-Kimberly.-mondta nevetve.

Úgy volt vele, hogy inkább nem kezd el kutakodni a nadrágjában, így megvárta míg elolvadt. Ám ennek köszönhetően a nadrágján megjelent egy folt.

-Mivan Mendes? Adjak pelenkát??-
-Igen, kérlek.-mosolygott.-Ezt megérdemeltem.-ült le az ágyra.
-Szerintem is. Így kvittek vagyunk.-
-Na, gyere enni. Már biztos kihűlt a rántotta.-
-Oké, csak gyorsan felöltözök.-

Shawn magamra hagyott, én pedig felvettem a fekete farmeromat, és az Ő egyik rózsaszín pulcsiját, ami combközépig ért. A sebem, már elég szépen gyógyul, de persze vigyáznom kell rá.

Boldogan mentem ki a fiúkhoz, de amikor kifordultam a folyosóra, és idegesnek láttam őket, lefagyott az arcomról a mosoly.

-Miről maradtam le?-kérdeztem kissé bátortalanul.

Ebben a pillanatban csöngettek.

-Nem engedheted be Őket.-fordult Liam felé idegesen Shawn.
-Én sem örülök neki, hogy itt vannak. De attól ez sem megoldás.-
-Harry nem akadályozhat meg a tervemben. Anyámat én fogom kiszabadítani.-
-Figyelj.-tette Shawn vállára a kezét Liam.-Tőlem semmit sem tud meg.-
-Harry? Az a Harry??-lépkedtem közelebb.
-Az.-indult az ajtóhoz Liam.

Láttam Shawnon, hogy nagyon ideges, hisz ökölbe szorított kézzel figyelte az eseményeket.

-Nyugalom.-léptem mellé és megérintettem a kezét.

Ujjait összekulcsolta az enyémmel, majd sóhajtott.

Liam kinyitotta az ajtót és megláttam 3 öltönyös férfit és 2 nőt.

A Bosszú HálójábanWhere stories live. Discover now