Az ajtóban álló férfi gyomron ütötte Shawnt, majd felém tekintett és rám szegezte pisztolyát.
- Nee. - üvöltötte a fiú, majd előhúzta kését és készen volt a férfire támadni, ám a pisztoly elsült.
- Shawwn.. - riadtam fel úgy látszik, az éjszaka közepén.
- Kim, jézusom minden oké? - emelte fel fejét Mia.
- Igen, én csak rosszat álmodtam. - kapkodtam levegő után.
- Na igen, azt hallottuk. - ásított Sarah.Mind a ketten felültek mellém az ágyra. Jól tudom, hogy most már el kell mondanom nekik az igazat.
- Mi történt Shawnnal?
- Amit most mondok, azt soha nem tudhatja meg senki. Soha nem beszélhettek róla senkinek.
- Jézusom.Sarah tekintete riadt volt, de kíváncsian figyelt, vajon mit fogok ezután mondani.
- Lányok, halál komolyan mondtam. Akár az életetek is múlhat rajta.
- Megértettük, bízz bennünk.
- Rendben. - sóhajtottam.Elmeséltem nekik mindent az elejétől egészen a végéig. Nem hagytam ki semmilyen kis részletet, mert ebben a sztoriban még a legapróbb részletek is létfontosságúak.
- Uram isten. - Mia szája szinte tátva maradt az előbb hallottak miatt.
- Na jó, most erre semmit nem tudok mondani. De hogyan? Mi?? Shawn mint titkos ügynök? És halott???
- Sarah. - szólt rá mérgesen Mia.
- Nem, semmi baj. Igaz, még nem tudtam feldolgozni az elvesztését. Minden egyes nap, minden órában, minden percben abban reménykedek, hogy egyszer csak betoppan a semmiből. De már több mint egy hónap eltelt. A remény lassan szertefoszlik. - próbáltam magamba folytani a könnyeimet, de nem tudtam.
- Naa. Drágám.Mind a ketten szorosan átöleltek. Ha ők nem lennének velem, akkor nem tudnám ezt az egészet végigcsinálni. Shawn után már ők adnak erőt nekem és a még meg nem született babám.
- Na jó Kim, nem akarok én senkit ábrándokba ringatni. - kezdett bele Mia. - De a múltkor is nekem volt igazam Shawnnal kapcsolatban és szerintem most is nekem lesz igazam.
- Nem értem mire akarsz kilyukadni. -töröltem le a könnyeimet.
- Azok alapján amit az elmúlt 1 órában meséltél, számomra lehetetlen, hogy egy olyan kiképzett fiú ilyen módon haljon meg.
- Mia, de láttam ahogyan lelőtték. Ott feküdt és nem mozdult. - zokogtam.Sarah szorosan mellém ült és átkarolta a derekem.
- Tudom Kim, tudom. De ez nem bizonyít semmit. Shawn mindent megtenne azért, hogy kiszabadítsa annak a maffiózónak a karjai közül az anyukáját. Mind tudjuk, hogy Shawn mindennél jobban szereti Lindát. Na meg persze azt se felejtsük el, hogy végre szerelmet vallott neked. Tudom, hogy lelőtték, de szerintem Te és az anyukája hatalmas erőt adtatok neki akkor és nem adta fel.
- Ebben van valami. - pillantott rám Sarah. - Shawn amúgy is védelmező típus. Belőletek merítve erőt pedig simán túlélhettek azt a lövést. - csatlakozott Mia álláspontjához Sarah is.
- Lányok, lányok. - intettem le őket.
- Harry azt mondta, hogy..- ám Mia a szavamba vágott.
- Harry azt mondta, hogy.. Kim, mi a garancia rá, hogy nem hazudott?
- Nem tudom. - suttogtam, a torkomban lévő gombóc miatt.
- Simán lehetséges, hogy Harry és Shawn most is éppen együtt nyomoz azután a pasi után. Csak téged ki akartak hagyni. Nem akartak még jobban belekeverni ebbe az egészbe.
- Már nyakig benne vagyok. Tegyük fel, hogy ez az egész amit mondtál tényleg így van. Megfogom ölni Harryt. - mondtam indulatosan.
- Ez a mi Kimünk. - öleltek meg mosolyogva.A témát elterelték más felé, hogy oldjuk a feszültséget, ám 4 órakkor mind lefeküdtünk, hátha tudunk még aludni.
Mia és Sarah már pár perc után húzta a lóbőrt. Az én szememre viszont nem jön álom. Mi van ha Mia teóriája tényleg igaz? Ha Shawn nem halt meg, csak Harry becsapott. Nem merem beleélni magam ebbe, mert tudom mit láttam. Olyan erőtlennek és gyöngének tűnt akkor, előtte sosem láttam olyannak. Fogalmam sincs, hogy mit gondoljak. A szívem azt súgja, Shawn tényleg él. Az eszem viszont ennek az ellenkezőjét.
De ha él, miért hagy engem kételyek között? Miért nem ír legalább egy nyomorult levelet valamilyen rövid szöveggel, ami arra utal, hogy "Bocsi Kim, de nem haltam meg."
Nincs ennél rosszabb amikor az ember harcol az érzéseivel. Főleg így, hogy Shawn gyermekét hordom a szívem alatt.
BINABASA MO ANG
A Bosszú Hálójában
ActionBefejezett Kim McGregor az átlagos tinédzserek életét éli. Mint minden korabeli lánynak, neki is megvannak az apró titkai. Érzelmeket táplál az ikertestvére legjobb barátja iránt. A fiú mit sem sejt Kim érzéseiről, de a lány úgy érzi nem tarthatja m...