Sajnálom, hogy 1 hete nem volt rèsz, csak minden összejött ès nem volt időm. ❤
Luke és én maradtunk a régi giminél, hiszen ott kezdtük a tanulmányainkat, úgy döntöttünk, hogy ott is fogjuk befejezni. Na meg ott vannak a barátaink.
Ha már szóba kerültek a barátok, nincs annál nehezebb mint titokban tartani ezt az egészet Mia és Sarah előtt.
Január 25 - Pèntek
- Kimberly. - ült le anya az ágyam szèlère.
- Ideje felkelned.
- Nagyon fáradt vagyok, itthon akarok maradni. - húztam fejemre a takarót.
- Nem vagy lázas?
- Nem, csak aludni akarok.
- De hisz ma suliba se mentek, a nagyièkhoz utazunk.Ásítva felültem az ágyban, majd anyára nèztem.
- Uhh, mi ez a szag? - fogtam be az orromat, amint megèreztem a tojás illatát.
- Hoztam neked rántottát...Folytatta volna mèg, de èn már úton voltam a fürdőbe. A wc elè tèrdelve kiadtam magamból a tegnapi vacsorát.
- Kicsim. Ez így nem lesz jó. Elhalasztjuk azt a látogatást. - fogta meg a hajam, hogy ne kenjem össze.
- Nem, semmi szüksèg rá. - húztam le a wc- t, majd a falnak dőlve leültem.
- Ti menjetek nyugodtan, èn majd valahogy kihúzom ezt a pár napot nèlkületek.
- Nem, nem akarlak egyedül hagyni. - tiltakozott hevesen.
- Anya, nem vagyok már kislány. Kibirok nèlkületek 2 napot. Ez csak egy egyszerű gyomorrontás.
- Ahj nem tudom.
- Èn viszont igen, a nagyièk számítanak rátok. Legközelebb èn is megyek veletek.
- Na jól van, de gyere feküdj le.Anya felsegített, majd gondoskodóan betakart.
- Hívni foglak ès Te is hívjál. Tudni szeretnèm, hogy mi van veled. Hányingerre van lent gyógyszer, de majd úgy is beszèlünk.
- Igen. Hívni foglak.
- Próbálj meg pihenni. - nyomott puszit a homlokomra.Miután elhagyta a szobámat, szinte azonnal elaludtam.
***
A telefonom rezgèsère èbredtem. Kezembe vève a kèszülèket, láttam, hogy Anya hív.
- Szia Anya.
- Hogy èrzed magad drágám? - kèrdezte aggódóan.
- Aludtam, de a hányinger az kitartó.
- Tudod, hogy hol találod meg a gyógyszert, csak mielőtt beveszed egyèl valamit.
- Igen, tudom anya de azèrt köszi.
- Jólvan Kim, majd mèg beszèlünk.
- Èrezzètek jól magatokat.
- Puszillak szivem, te pedig gyógyulj meg.Hiába próbálta leplezni, hogy tiszta ideg, nem egèszen ment neki. Èrtem èn, hogy a törtèntek után nagyon fèlt, de a ház fel van szerelve a legjobb riasztórendszerrel.
Mielőtt bevettem volna a gyógyszert megettem egy - kèt kekszet. Ezután leballagtam a nappaliba ès bekapcsoltam a tv-t.
Pár perc elteltèvel ismèt rezgèsbe kezdett a telefon, de ezúttal Mia hívott.- Szia te lógos. Na mennyi van mèg hátra az útból? - kèrdezte jókedvűen.
- Semennyi, el se indultam Anyuèkkal.
- Ezt hogy èrted?
- Már tegnap este is fájdogált a hasam, de a ma reggelt hányással kezdtem.
- Uhh, baszki. Valami vírus?
- Nem, szerintem csak elrontottam a gyomrom.
- Áhh, èrtem. Veled mindig van valami, de most mennem kell. Sarah bènázik, puszillak csajszi, majd mèg beszèlünk.
- Puszi.
ESTÁS LEYENDO
A Bosszú Hálójában
AcciónBefejezett Kim McGregor az átlagos tinédzserek életét éli. Mint minden korabeli lánynak, neki is megvannak az apró titkai. Érzelmeket táplál az ikertestvére legjobb barátja iránt. A fiú mit sem sejt Kim érzéseiről, de a lány úgy érzi nem tarthatja m...