37.|Első mégis utolsó ölelés

526 54 180
                                    

- Vedd le róla a mocskos kezed.
- Ne olyan hevesen. - húzott elő fogvatartóm egy kést, majd felhúzta a felsőt így Shawn meglátta a hasamat.
- Tedd le azt a pisztolyt, mert ha nem, bizony koraszülött lesz a gyereked. - nevetett Kevin és a kést a hasamra illesztette.
- Shawn. - kiáltottam nevét kétségbeesetten.

A fiú erős falai amiket maga köré épített abban a pillanatban leomlottak. Tehetetlenül állt ott, s hol a hasamra, hol rám nézett.

- Gondold meg, hogyan cselekszel fiam.

Shawn kezében remegni kezdett a fegyver, de nem engedte le, kitartóan Kevin -re szegezte.

- Nem tudtad, hogy apa leszel, igaz? - sétált a kanapé felé Balmont.
- Nem. - válaszolta a fiú remegő hangon, de közben egy pillanatra sem vette le rólam szemét.
- Én is csak pár órája tudtam meg, hogy lassan nagypapa leszek. Bár úgy érzem kissé gyorsan gyarapszik a család.

Shawn tekintete Balmont -ra irányult, aki rezzenéstelen arccal figyelte az eseményeket.

- Engedd el Őket és megteszek neked mindent.
- Te is tudod jól, hogy nem tehetem. Ha elengedem azt aki a biztosíték számomra, meg fogsz ölni. Ezt mind a ketten tudjuk. Végeztél 3 emberemmel alig 5 másodperc alatt.
- Nyílván nem ok nélkül. - hangjából éreztem, hogy forr benne a düh.
- Mi lesz? Felvágjam a barátnőd hasát, vagy ne? - vigyorgott Kevin, majd a kés hegyét a köldökömbe illesztette.
- Könyörgöm. - suttogtam zokogva.

Shawn lesütötte szemét és leengedte a kezét.
Balmont a fiú mellé lépett, majd kezét nyújtotta a pisztolyra várva.
Shawn nem tehetett mást, átadta egyetlen fegyverét.

- Ülj le, fontos dolgokról kell beszélnünk.
- Csak akkor vagyok hajlandó beszélgetni, ha Kevin elrakja a kést.
- Kevin. - tekintett a férfira Balmont.

A kés hamarosan elkerült a hasamtól, én pedig kezeimet kirántottam Kevin szorításából és Linda -hoz siettem.
Lefektettem a padlóra, majd szorítani kezdtem a sebét.

- Rákos vagyok. - jelentette ki Balmont, mire még én is felkaptam a fejem.
- Most már mindent értek. Azért van ez az egész, azért vállaltad el az apa szerepet, hogy beálljak a helyedre. Hogy irányítsam a maffiát, amit te oly' sok év alatt felépítettél.
- Okos vagy Shawn, nagyon okos. - bólogatott elismerően Balmont.
- Nos, mit felelsz?

Tekintetem találkozott Shawn -éval. Azt sugallta, hogy bízzak benne, mert tudja mit csinál.

- Elvállalom.

Szemeim kikerekedtek és nem győztem levegő után kapkodni.

- Ez túl könnyen ment, nem tetszik ez nekem. - állt fel indulatosan Kevin, majd mellém lépett és megragadta a hajamat.
- Ereszd el. - kiáltotta Shawn.

A férfi ahelyett, hogy elengedett volna torkomhoz illesztette a kését.
Shawn lefagyott, szinte levegőt venni sem mert.

- Kevin, mit művelsz? - kérdezte Balmont.
-Túl könnyen ment főnök. Nem tetszik ez nekem.
- Elfogadtam te barom, ti vagytok fölényben. - szólalt meg Shawn. - Ám ha most nem engeded el Kim -et, kénytelen leszek megölni téged.

Balmont gondolkodóba esett, majd az ablak felé fordult.

- Be vagyunk kerítve, igaz? - kérdezte ridegen.
- Nem tudom miről beszélsz. - próbálta menteni a menthetőt Shawn.
- Hibát követtem el. Tudnom kellett volna, hogy összefogtál Harry Reynolds -al. - fordult meg Balmont.

A Bosszú HálójábanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum