(Olivia Szemszög)
A fák takarásától is jól látszódott, hogy Balmont háza lángok martalékává vált.
- NEE...
- Egész éjjel itt virrasztottál? - lépett elém Harry.
- Muszáj volt. - néztem fel a főnökömre. - Shawn megmentette mindannyiunk életét, az adósa vagyok egy életre.Harry bánatosan kifújta a levegőt, majd leült mellém.
- Jose Dunga volt az aki elárult minket. A pasas egész végig Balmontnak dolgozott. - szavaiból áradt a gyűlölet.
- Hát ezért rejtegette a tervet. Gondolom egyeztetett Balmonttal.
- Biztos, hogy ez áll a háttérben. Nem tudom hogyan lehettem ilyen vak.
- Ne ostorozd magad Harry. - fogtam meg a kezét, mire lassan felém fordította a fejét.
- Balmont halott, Shawn és Kim pedig jó kezekben vannak.
- Igazad van. - köszörülte meg a torkát. - Mostmár reménykedjünk a legjobbakban.Ahogy Harry befejezte mondatát nyílt a kórterem ajtaja és megláttam az orvost. Harryvel együtt azonnal felpattantam és a levegő szinte a tüdőmben akadt.
- Dr. Úr. Hogy van a fiú? - kérdezte félve.
- Nem kevés vért vesztett, de a transzfúziónak köszönhetően ezzel a problémával már nem kell számolnunk többet. A szúrt és lőtt sebei mind a megfelelő ütemben gyógyulnak, egyedül a lába miatt félek. Hiába, hogy már két napja volt a műtét, még mindig túlságosan gennyesedik, mintha nem használna az antibiotikum.
- De ugye ennek nem lesz további kóros szövődménye?
- Erre egyelőre nem tudok választ adni, de minden tőlem telhetőt megteszek azért, hogy a fertőzést okozó baktériumokat elpusztítsuk.
- Köszönjük. - fogott kezet Harry az orvossal.
- Bemehetünk?
- Be, de ha felébredne, kérem ne izgassák fel.
- Úgy lesz.Shawn szemszög:
Mozgolódás hangja ütötte meg a fülemet, majd hallottam becsukódni az ajtót, ekkor pedig beugrott egy kép a levegőben repülő gránátról.
- Vajon, hogy fogja viselni? - csengett fülemben azt hiszem Olivia hangja.
- Erős gyerek, nem lesz baja.
- Harry. - suttogtam, majd a fény miatt ugyan csak próbálgattam kinyitni a szemem, de végül sikerrel jártam.Látásom először homályos volt és többszöri pislogásra tisztultak csak ki a dolgok.
- Shawn. - lépett az ágy mellé Olivia. - Hogy érzed magad?
- Hol van Kim?
- Mint minden alkalommal, ezúttal is ez az első kérdésed. - szólalt meg Harry, majd megköszörülte a torkát mert az előbb mintha kissé elérzékenyült volna.
- Mondjátok, hogy jól van. - hangom rekedt volt, így próbáltam nem annyira erőltetni a beszédet.
- Shawn, haladjunk sorjában a dolgokkal. Rendben?
- Nem. Tudni akarom, hogy mi van vele.A két ügynök szinte azonnal egymásra nézett, és ebből tudtam, hogy baj van.
- Látni akarom. - próbáltam meg feltámaszkodni, de Harry azonnal visszanyomott az ágyba.
- Ezt meg ne próbáld mégegyszer. - förmedt rám. - Az istenit majdnem meghaltál, más sem hiányzik minthogy három nap elteltével elkezdj ugrálni.
- Harry. Értsd meg, tudni akarom.A férfi megrázta fejét majd nagyot sóhajtott. Látom Őt is eléggé megrázták a történtek.
- Amikor kiértem vele a házból már nem lélegzett. Onnantól kezdve minden olyan gyorsan történt. Felrobbant a ház, majd megérkezett a helikopter is. Hajszálon múlt csak, de vissza tudták hozni, ahogyan téged.
- Istenem. - csuktam be szemeimet, a könnycseppek pedig végigszántották az arcomat. - Akkor hát él. - suttogtam.
- Shawn, tudnod kell pár dolgot. - kezdte mondandóját Olivia. - Mind a kettőtök élet és halál között lebegett akkor, az orvosok pedig egyikőtöknek sem adtak sok esélyt a túlélésre. Kim rengeteg vért vesztett, emellett jó pár fertőzést összeszedett a sebeivel, így már túl van két műtéten, de a láza még azóta is kitart hiába kap folyamatosan infúziót és antibiotikumokat.
- Látnom kell. - vágtam a szavába.
- Hallgass már végig, kérlek.
- Sajnálom, én csak látni akarom Őt végre. Ott akarok lenni vele.
- Ott is leszel, de tudnod kell, hogy mi van veled. Ezt úgy értem, hogy majdnem sikerült hatótávolságon kívül kerülnötök ami a gránátot illeti, csakhogy utána robbantak a vezetékek is meg úgy szó szerint minden. Három műtéten estél át az elmúlt 3 napban Shawn. A szúrt és lőtt sebeid rendben vannak, de deréktól lefelé a bal oldalon másodfokú égési sérüléseket szereztél. - hangja itt elcsuklott, majd mély levegőt vett. - Ám a jobb lábad olyannyira megégett, hogy az orvosok nem tudták megmenteni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Bosszú Hálójában
AçãoBefejezett Kim McGregor az átlagos tinédzserek életét éli. Mint minden korabeli lánynak, neki is megvannak az apró titkai. Érzelmeket táplál az ikertestvére legjobb barátja iránt. A fiú mit sem sejt Kim érzéseiről, de a lány úgy érzi nem tarthatja m...