Hallottam, hogy elindul lefelé a lépcsőn, Kim szobájának az irányába...de hirtelen megtorpant.
-Shawn, azt hiszem van itt valaki.-suttogta.
-Menj Kimért és irány a pince. Zárd magatokra az ajtót. Tömény acél.-
-Rendben.-Hallottam egy nagy csattanást majd megszakadt a vonal.
-A rohadt életbe.-dobtam a telefont a mellettem lévő ülésre.
Kim Szemszöge:
Miután Shawn elhajtott, sírva megsem álltam a szobáig. Most éppen a szobában ülve, kezemben egy bögre forró teával nézek ki a fejemből.
"Berúgva sokkal könnyebb megcsókolni egy olyan lányt, aki iránt nem érzel semmit."
Ezt a mondatot még mindig nem tudom kiverni a fejemből, de jelenleg sokkal jobban aggódom Shawnért. Vajon sikerül-e a terve, ki tudja-e szabadítani Lindát és Lukeot. Ehhez hasonló gondolatok cikáztak a fejemben, majd mivel az ajtóm résnyire nyitva volt hallottam egy nagy csattanást.
-Liam, jól vagy?-kérdeztem válaszra várva az ajtót bámulva.
-Persze, semmi gond.-lépett be a szobába.
-Az előbb telefonáltál?-
-Ohh, igen. Apám hívott. Mindig van valami.-legyintett.-Csináljak valami kaját?-
-Ne, köszi.-
-Rendben. Akkor jó éjt.-majd becsukta az ajtót.Nem tetszett a hangja, mintha titkolt volna valamit. Rossz érzésem támadt, így halkan kinyitottam az ajtót, hogy kiférjek, majd lassú léptekkel indultam a nappali felé.
Hallottam, hogy kinyitotta a bejárati ajtót, majd ismeretlen emberek jöttek be. Mikor egy pillanatra kinéztem a fal takarásából megláttam 2 férfit.
Az egyik jó magas volt, kezében pedig 2 kannát tartott. Kopasz fejét több tetoválás díszítette.
A másik Liamnél alacsonyabb volt, de nálam egy fejjel még mindig magasabb. Kezében egy táskát tartott, amit lehajított a földre.
-Van itt minden.-szólalt meg az egyik reszelős hangon.
-A benzint látom, de a táskában?-
-Eszközök. Ezekkel megis tudod kínozni a kis csajt.-Kezemet a szám elé kaptam, majd lassan hátrálni kezdtem. Mi az, hogy megkínozni?? Egyáltalán kik ezek...
-Arra nem lesz szükség. Shawn már úton van.-
-Úton van a kölyök?-horkant fel.Közben megérkeztem a szobámhoz, de hallgatózni kezdtem.
-Igen. Harold mégsem tudta teljesíteni az ígéretét. Shawn képzett.-
-Mi is azok vagyunk. Most majd megtanulja, hogy Balmonttal nem lehet packázni.-nevetett fel.
-Nincs sok időnk hátra. Fogom a lányt, ti pakoljátok el a cuccokat a szekrénybe, Shawn ne lássa amikor ideér. Persze pár fegyvert hagyjatok kint.-
-Rendben.-Lépteket hallottam közeledni, így amilyen gyorsan tudtam bementem a szobába és elfordítottam a kulcsot.
Felkaptam a cipőmet, majd Shawn egyik pulcsiját. Liam abban a pillanatban nyomta le a kilincset amikor készen lettem.
-Kimberly. Miért zártad be az ajtót?-
-Öltözöm.-mondtam zavartan és kinyitottam az ablakot.
-Eddig sosem tetted. Gyerünk, engedj be.-rángatta a kilincset.
-Meztelen vagyok a fenébe is.-kiabáltam, majd kiültem az ablakpárkányra.
BẠN ĐANG ĐỌC
A Bosszú Hálójában
Hành độngBefejezett Kim McGregor az átlagos tinédzserek életét éli. Mint minden korabeli lánynak, neki is megvannak az apró titkai. Érzelmeket táplál az ikertestvére legjobb barátja iránt. A fiú mit sem sejt Kim érzéseiről, de a lány úgy érzi nem tarthatja m...