41.|Együttműködés

535 53 69
                                    

- Dobja el a fecskendőt. - hallottam meg egy férfi hangját.
- Jó éjt, Shawn.
- NEE. - kiáltottam.

Mintha megcsípett volna valami...a nyakamon.

Hanna felpattant és rohanni kezdett, a biztonsági őr pedig utána.

- Jól van? - sietett mellém a nővér.
- Meg..kóma..segíts..

Hirtelen kezdett elsötétedni előttem minden, én pedig pánikba estem. Megszorítottam a nő karját, utána mintha csak álomra hajtottam volna a fejem, lecsuktam szemeim...

Kim szemszöge:

Amikor a fájdalom még erősebb lett muszáj volt felülnöm. Az egyik lábamat magam alá húztam, míg a másikat kinyújtottam és úgy ülve tűrtem a fájdalmat. Ám miután a görcs enyhült, éreztem, hogy valami nincs rendben. Valami nincs rendben ott lent.
Szabadon lévő kezemet bevezettem a férfi póló alá, a combjaim közé, egyenesen a bugyimhoz. Nedves volt..

Amikor magam elé tartottam a kezem, szembesültem vele, hogy vérzek.
Nagyon, vérzek.

- Édes istenem. - kapkodtam levegő után.
- A kurva életbe. - hagyták el Balmont száját e szavak.
- Héj, Kim. - ragadta meg a csuklómat. - Kim, figyelj már rám. - rázott, meg mire tekintetem találkozott az övével.
- Ne csináld ezt, nyugodj meg. Nem lesz baj, ígérem.
- Dugja fel magának az ígéreteit. - kiabáltam. - Ha ez a gyerek meghal, maga is megdöglik.
- Nem fog meghalni. - nyomott vissza a padlóra.

Hiába leplezte, láttam rajta, hogy rágódik a dolgon. Azon amit tett.

A fájdalom váratlanul ismét nagy erővel tört rám. Szemeimet összeszorítva elkaptam a férfi kezét és szorítottam teljes erőből. Próbáltam mély levegőt venni és nyugtatni magamat, közben pedig másik kezemmel a pocakomat simogattam.

- Kevin, mennyi idő míg odaérünk? - fordult előre.
- Úgy 1 óra.
- Csökkentsd le az időtartamot amennyire csak tudod. Muszáj minél hamarabb kórházba kerülniük.
- Megpróbálom.
- Ne csak próbáld a rohadt életbe. Csináld. - üvöltötte Balmont.
- Nem bírom. - csordult ki szememből egy könnycsepp.
- Nagyon jól csinálod. Már nincs olyan sok hátra. - simította meg a fejemet.

Ha most nem lennének fájdalmaim és nem a gyerekem élete forogna kockán úgy behúznék ennek a mocsoknak, de jelenleg nem tehetem. Csak ő és a kapcsolatai segíthetnek a babámon.

***

- Kim, maradj velem. - szorította meg a kezem.
- Nem bírom. - suttogtam elhaló hangon.
- De igen, már csak pár perc és leszállunk.
- Ha meghal a babám...- néztem a szemébe.
- Nem fog. Higgy nekem.

Erőm híján voltam, alig választott el valami az ájulástól, ám mégis próbáltam kitartani a babámért.
Amikor Kevin végre lerakta a gépet, Balmont azonnal kinyitotta az ajtót és karjaiba vett.
Rohant velem, én pedig próbáltam nyitva tartani a szemem, de nem tudtam. A fájdalom múlóban volt amikor meghallottam egy ismeretlen férfi hangját.

- Ide fektesd le.
- Jon, tedd amit tenned kell.

Ekkor Balmont a hordágyra rakott, én pedig kezemet a hasamra vezettem.

- Vigyétek be és készítsétek elő az ultrahangot, infúziót. Mindent. Gyerünk.

James Balmont szemszöge:

- Kim, maradj velem. - szorítottam meg a lány kezét.
- Nem bírom. - suttogta erőtlenül.
- De igen, már csak pár perc és leszállunk.
- Ha meghal a babám...- nézett a szemembe.
- Nem fog. Higgy nekem.

A Bosszú HálójábanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang