31.|Biztos pont

462 56 41
                                    

- Van egy kis pocakod. - nèzett rám Sarah.
- Drágám, összegezzünk.
1, Pár hete fájnak a melleid, ja ès egy kicsit nőttek is.
2, Gyakran jársz pisilni.
3, A semmiből megkívánod az ètelt annak ellenère, hogy rosszul vagy.
4, Hányingered volt egèsz nap ès hánytál is.
5, Tegnap görcsöltèl.
Valamit kihagytam?
- 6, A tojás szagától lettem először rosszul. De nem igazán èrtem, hogy mit akarsz ezzel.
- Bő pulcsikat hordassz az utóbbi időben, gondolom a melleid miatt. Na de azt mivel magyarázod, hogy a nadrágokból pár számmal nagyobbat hordassz, mint kellene?
- Nem tudom, azok kènyelmesebbek derèk tájon. De Te most arra gondolsz, amire èn? - kerekedtek ki a szemeim.
- Igen drágám.
- Elvesztettem a fonalat, mire gondoltok? - kèrdezte Sarah.
- Kim, ha nem tudnám, hogy mèg szűz vagy, azt feltèteleznèm, hogy teherbe ejtettek.

Mia szavai hallatán csak pislogtam és nem jött ki hang a torkomon.
A fenébe, decemberben Shawnnal nem védekeztünk, istenem.

- Kim. - ejtette ki a nevem sejtelmesen. - Te jó ég, már nem is vagy szűz.
- Hát, én..- de itt megakadtam, mert szemembe könnyek gyűltek. - Nem, nem vagyok. - folytattam sírva.
- Ohh szivem. - sietett mellém Sarah és megölelt.
- Oké, figyelj. Nyugodj meg. Sarah, kérlek menj és vegyél pár tesztet. Addig Kim vesz egy forró fürdőt és megnyugszik.
- Persze, azonnal megyek.

Sarah már kapta is fel a kabátját.

- Gondolom akkor nem is védekeztetek.
- Nem. - töröltem le a könnyeim.
- Ahjj drágám. Oké, figyelj. Mind itt vagyunk melletted, nem lesz semmi baj. Engedek neked vizet, csak nyugi.

Bólintottam, Mia pedig átsétált a fürdőbe.

Leültem a kanapéra s kezemet a hasamra vezettem.
Mi van akkor ha tényleg növekszik bennem egy kis élet. Mihez fogok kezdeni? Hogyan fogom felnevelni apa nélkül? Istenem, hogy lehettem ilyen felelőtlen.

Pár perc múlva már a vízben áztattam magam ezután a nap után nagyon jól esett, sikerült ellazulnom és valamennyire meg is nyugodtam.

- Kim. - nyílt ki résnyire az ajtó.
- Sarah megjött a tesztekkel.
- Tedd le a mosdókagylóra kérlek.

Mia úgy is tett, majd becsukta az ajtót. Miután rávettem magam, hogy kiszálljak a nyugtató hatású meleg vízből, felvettem a hálóinget és a köntösömet, majd elvégeztem a dolgomat.

Sarah 4 tesztet hozott, miután mindegyikre visszaraktam a kupakot, bementem a nappaliba.

- Na? - kérdezték szinte egyszerre.
- 3-5 perc mire megjelenik rajtuk valami. - ültem le a fotelbe.
- Akkor várunk.
- A mensid nem késik?
- Mia azaz igazság, hogy az utóbbi időben nem azzal foglalkoztam, hogy a napokat számolgassam mikor kéne megjönnie. Az orvos meg ha jól emlékszem azt mondta egy kis késés elképzelhető, hogy lesz a belső vérzés miatt.
- Értem. Na jó Kim, akármit mutatnak majd a tesztek. Mi mind itt vagyunk neked és nem lesz semmi baj.
- Köszönöm lányok, de tényleg. Ez hatalmas segítség.
- Na van már valami? Nem birok várni. - türelmetlenkedett Sarah.

Mély levegőt véve kezembe vettem mind a négy tesztet.

- Jézusom. - suttogtam.

Ezer kérdés futott át az agyamon abban a pillanatban.

- Mi az, mondd már.
- Azt hiszem. - csuklott el a hangom egy pillanatra, mert még én sem fogtam fel. - Anya leszek. - néztem a lányokra.

Arcukon a döbbenet jeleit láttam, majd mind a ketten mosolyogni kezdtek.

- Gratulálunk. - öleltek meg egyszerre.
- Lányok, lányok. Én még mindig nem tudom elhinni, hogy ez megtörténhet. Itt növekszik a pocakomban egy kis élet. Felelőtlen voltam, mi a garancia rá, hogy feltudom nevelni? - estem kétségbe.
- Nálad felelősségteljesebb lányt nem igazán ismerek. Jó, néha mindenkinél vannak kis megingások, de hisz emberek vagyunk, mind hibázunk. A hibákból pedig tanulunk. Hidd el nekem, hogy az a baba nem kívánhatna magának jobb anyát. Te úgy tudsz szeretni ahogyan nagyon kevesen e világon. Szívedet, lelkedet beleadod. Tehát Kim, fölöslegesen kételkedsz magadban. Most kell igazán észnél lenned, hisz az mégis csak egy baba és már nem csak magadért, hanem érte is felelősséggel tartozol.
- Igen, tudom. - kezem akaratlanul is a pocakomra vándorolt.
- Egy valamit nem értek. - szólalt meg Sarah. - Ki is a gyerek apja?

Számítottam erre a kérdésre. De nem állok készen arra, hogy elmondjam nekik ezt az egészet ami az utóbbi időben történt. Meg kell emésztenem, hogy növekszik bennem egy baba.

- Lányok. Nagyon elfáradtam, szeretnék pihenni.
- Persze, menjünk fel.

Szerencsére értették a célzást és nem kérdezősködtek többet. Én befeküdtem az ágyamba, Ők pedig a földön ágyaztak meg maguknak. Azt hiszem Bosszúállókat néztek, én viszont az oldalamra fordulva bámultam a falat.

Sosem gondoltam volna, hogy ilyen korán, 18 évesen leszek anya. Még a gimit sem fejeztem be. Hogyan fogom mindezt megoldani?
Hogyan mondjam el Anyáéknak, hogy máris nagyszülők lesznek? Egyáltalán mit fognak szólni?
De ez igazából mind mellékes. Miának igaza van, felelősséggel tartozom a baba iránt. A babám iránt. Ha már apa nélkül fog felnőni, akkor az anyja legyen mellette és adjon meg neki mindent amit tud.

Szemembe könnyek gyűltek, de ha valamikor, most aztán tényleg erősnek kell lennem. Shawn is ezt akarná.

Shawn, teljes szívemből szeretlek, ahogyan ezt a kis csöppséget is, aki bennem növekszik. Megígérem, hogy vigyázni fogok rá, úgy ahogyan Te tennéd.

Pár perccel később elnyomott az álom, hisz eléggé elfáradtam.

A Bosszú HálójábanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz