24.|-Akkor ideje elkezdeni.-

614 44 181
                                    

Ha elmondanám neki, hogy néha előfordul olyan is, hogy megszédülök biztos, hogy teljesen kiakadna. Nem engedné, hogy segítsek neki az egészségemre hivatkozva. Ezt pedig nem engedhetem meg, Shawnnak szüksége van rám.

-Baba.-suttogta Shawn.
-Álmos vagyok.-nyöszörögtem csukott szemmel.
-Kim, azonnal kellj fel.-kelt ki mellőlem a fiú.

Szemeim azonnal kipattantak, és rémülten felültem. Shawn kezébe vette az éjjeli szekrényen lévő pisztolyt, majd az ajtó felé fordult.

-Shawn. Mi a baj?-suttogtam.
-Van itt valaki.-mondta alig hallhatóan.

Fejével biccentett a szekrény felé én pedig azonnal felkeltem, majd öltözni kezdtem.
Kibiztosította a fegyvert, mire felkaptam a fejem.
A félelem átjárta az egész testem, szinte minden porcikám remegett.

-Irány a fürdőbe.-vetett felém ideges pillantást.
-Nem hagylak magadra.-vettem ki a táskából egy pisztolyt.
-Kim. Nagyon kérlek, hogy menj be.-

Nem szivesen, de tettem amit mondott. Az ajtót résnyire nyitva hagytam, levegőt is alig mertem venni.

Hallottam, hogy kattant az ajtón lévő zár és nyikorgott a padló. Kezemet a számra szorítottam és próbáltam csendben maradni. Több ember hatolt be a szobába, hogy honnam tudom?
A lépteikből...nem elég halkak.

Nagyon remélem, hogy Shawn is elrejtőzött valahova és lesből támad. Mindenesetre bal kezemben még mindig ott a fegyver.

Hirtelen két lövést hallottam, ami hangtompító segítségével történt.
A szívem mintha kihagyott volna egy ütemet. Halk és gyors lépteket hallottam a fürdő felé közeledni.

Mi van ha nem Shawn az? Az ajtóra szegeztem a piszolyt, de remegett a kezem.

-Kim.-nyílt ki az ajtó és Shawn alakja rajzolódott ki előttem.
-Istenem.-csuklott el a hangom.
-Semmi baj.-lépett elém, majd elvette kezemből a fegyvert.
-Kik ezek?-
-Még nem tudom.-ahogy ezt kimondta, sarkon fordult.

Követtem Őt, amikor pedig felkapcsolta a villanyt megláttam két hullát.
Mind a két férfin símaszk volt.

-Ezek közönséges rablók.-térdelt az eggyik test mellé.
-Honnan tudod?-
-Balmont emberei nem viselnek maszkot. Ők jönnek, megölnek, majd elmennek. Mindezt nyom nélkül. Ez a két srác, baromi szarul törte fel a zárat, de ha ez még nem is lenne elég, hallottam sugdolózni őket az ajtó előtt.-
-Szóval akkor Balmont nem tudja, hogy itt vagyunk, igaz?-
-Sejtése lehet. De ezek, csak rosszkor és rossz helyen akartak kirabolni pár embert. Ezen a környéken igen gyakori az ilyesmi.-állt fel, majd pakolni kezdett.

Elnem tudom mondani, hogy milyen érzés kerített hatalmába ezt a két hullát látva. Leültem az ágyra és csak néztem ahogyan Shawn ellenőrzi a táskában lévő fegyvereket.

-Minden rendben?-vetett rám egy pillantást, de máris kezébe vette a következő pisztolyt.
-Hogy birod ezt csinálni bűntudat nélkül?-

Hirtelen abbahagyni amit csinált, letette a fegyvert, majd rám nézett.

-Tudod Kim. Miután tudomást szereztem arról, hogy ki volt az apám és hogyan halt meg. Eldöntöttem, hogy nem állok le addig, míg Balmont meg nem fizet a tetteiért. A kiképzésem része volt, hogy hogyan legyek fegyelmezett és kímeletlen egyszerre. Hogyan figyeljek több felé és hogyan vegyem észre azokat a dolgokat amiket más nem. Édesanyám a szakma minden részét feltárta előttem. Olyan dolgokra tanított meg amiket még el sem tudsz képzelni. Igen, embert is öltem jó párszor már ez elött is. De akiket megölök, mind olyan emberek, akik kezéhez ártatlanok vére tapad. Ezért nincs bűntudatom, mert én csak biztonságosabbá akarom tenni ezt a világot.-
-Csodállak Shawn. Hihetetlenül erős vagy. Mind fizikailag, mind lelkileg. De én...nem tudom, hogy képes leszek-e meghúzni a ravaszt.-

A Bosszú HálójábanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora