~3~

596 40 0
                                    

Po hodine sa ku mne otočil Jimin a spýtavo na mňa pozrel. ,,Ty nevyrušuješ.''

,,Ja viem, ale naštval ma a-''

,,Kvôli nemu si teraz týždeň po škole.'' vyčítal mi. ,,Nevšímaj si ich. Predsa nechceš mať kvôli nim zhoršený priemer alebo áno?'' zdvihol jedno obočie. ,,Nie, samozrejme, že nie.''

,,No vidíš. Daj na moje rady a možno ti to pomôže.'' usmial sa. ,,Možno?'' zneistel som. Jeho tón sa mi nepáčil. ,,Povedzme si na rovinu, nie vždy som najmúdrejší a radím správne.'' usmial sa a odišiel na chodbu. To využili šikanátori. Namjoon ma zdrapil za golier a pritlačil chrbtom o tabuľu.

,,Mám taký pocit, že ti sebavedomie narástlo až príliš.'' povedal Yoongi a vrazil mi päsťou do brucha. ,,Ako povedal Taehyung, treba ti ukázať tvoje miesto.'' Zalapal som po dychu a prehol sa v páse. Namjoon však stisk nepovolil a vytiahol ma za golier späť. Hľadel som mu nebojácne do očí a snažil sa zadržať slzy. Vo vnútri som sa však bál, čo bude ďalej. ,,Namjoon, Yoongi ste týždeň po škole. Takisto aj Taehyung.'' ozvalo sa za Yoongiho chrbtom. Skôr, ako stihli niečo namietať, dozorkonajúca učiteľka odišla z triedy.

Yoongi sa zamračil, až sa mu na čele vytvorili vrásky. ,,Vidíš? Kvôli tebe sme po škole.'' zavrčal a hľadel mi pritom do očí. Musel som hlavu vyvrátiť o kus do hora, aby som mu očný kontakt opätoval. Oproti Taehyungovi, Yoongimu a Namjoonovi som bol len malý mravec, zatiaľ čo oni deti s lupou za slnečného dňa.

Tentokrát mi do brucha vrazil Tae. Pane bože, veď on má silu za koňa. Teraz ma už Namjoon pustil a ja som mohol v bolesti spadnúť na kolená. Držiac si brucho, ťažko dýchajúc a so slzami v očiach som sa došuchtal k lavici. Snažil som sa nemyslieť na pulzujúcu bolesť v mojom žalúdku, ktorý som mal ako na vode. Každý nádych ma bolel a mal som pocit, že sa každý chvíľu pozvraciam. ,,Nabudúce si rozmysli komu čo povieš.'' ozvalo sa vedľa mňa. Následne mi dala daná osoba pohlavok a to riadne silný. Pošúchal som si temeno a obzrel sa. Uvidel som len Namjoonov vzdiaľujúci sa chrbát.
Som zvedavý, ako prežijem celý týždeň so šikanátormi osamote.

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Where stories live. Discover now