~62~

336 26 1
                                    

JIMIN
Neviem čo to bol za drink, ale keď som bol donútený vypiť štvrtý, začal mi chutiť. Celkovo som sa cítil uvoľnenejšie ako na začiatku, vnímal som okolie farebnejšie a hudbu tichšie. Myslím, že som niekde v diaľke zahliadol tancovať Namjoona a Jina. Ten sa odviazal ako ešte nikdy. Vlnil sa do rytmu hudby a nechával sa obchytkávať Namjoonom akoby na mňa úplne zabudol. Akoby zabudol, že chodí so mnou. ,,Jimin, poď tancovať.'' drgol do mňa Yoongi, keď videl môj pohľad smerujúci k dvojici na parkete.

,,Fajn, ale daj si pozor, krásavec, pretože ja pomaly nejdem.'' pichol som do neho prstom a nemotorne sa postavil. Práve som... Dinosaurus! A tam žirafa! Uuuu... Kam som sa to dostal? Asi sa poseriem. ,,Ideme?'' otočil som sa na chlapca za mnou, ale nikde som ho nevidel. ,,Hej, kam si zmizol?'' začudoval som sa. Nebol nikde blízko mňa, pod stolom, pod pohárom a dokonca ani v ňom. Neskutočné!

,,Tu som, ty opilec.'' ozvalo sa pobavene vedľa mňa a ja som pohár položil na pôvodné miesto. ,,Myslel som, že si ma tu nechal!'' zasmial som sa a objal ho okolo pliec. ,,Počúvaj, poviem ti tajomstvo.'' priklonil som sa k nemu dramaticky bližšie. ,,Asi sa za chvíľu pozvraciam.''

,,Tak dobre, ale nie tu.'' povedal, chytil ma ako nevestu a rýchlym krokom niesol nevedno kam. Žeby k mise úľavy? ,,Môžeš ma pustiť, chodiť dokážem.'' povedal som a čakal, kým ma fešák s tmavými vlasmi položí na zem. Položil ma rovno k mise a oprel sa o umývadlo neďaleko.

,,Oh, už to prešlo.'' zasmial som sa, ale hneď som to oľutoval, pretože to na mňa prišlo. ,,Alebo aj nie.'' rýchlosťou svetla som klesol k mise a vyprázdnil sa. Nebol to pekný pohľad, ale jedna vec ma prekvapila najviac.

,,Ja som jedol ramen? Že si to nepamätám.'' pokrútil som hlavou a po uistení, že som skončil som vstal, spláchol po sebe a opláchol si ústa. ,,Tak čo budeme robiť teraz?'' spýtal sa Yoongi, ak sa tak volal a otočil sa ku mne. ,,Pôjdeme si zatancovať.'' zvláštne, že alkohol vo mne zostal.

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang