~40~

658 33 2
                                    

(14+)
Rozopol mi bundu a odhodil ju na zem, ďalej sa o ňu nikto z nás nestaral. Skopol som z nôh topánky a omotal si ich okolo Taehyungových bokov, za ktoré som si ho pritiahol bližšie. Aj naďalej sme sa nenásitne bozkávali a jeho jazyk plienil moje ústa akoby tu nebol zajtrajšok.

Taehyungove ruky sa začali posúvať nižšie, cez moje boky, brucho, ktoré pohladil, až na moje stehná, ktoré v pravidelných intervaloch stláčal. Bolo to naozaj príjemné, ale cítil som aj určitý strach.

Nebol som si istý tým, či to naozaj chcem, ale keď začal svojimi mohutnými dlaňami trieť moje stehná o čosi rýchlejšie, vedel som, že mám jasno.

Nachvíľu sa odtiahol, aby mi mohol cez hlavu pretiahnuť tričko a zadýchane sa mi prilepiť na krk, kde určite urobil pár svojich značiek. Svojimi veľkými a, až neprirodzene, horúcimi rukami mi prechádzal po tele a mne z toho vzrušenia na telo naskočili zimomriavky.

Chytil ma za zadnú stranu stehien, zdvihol, akoby som nič nevážil, a postavil na zem. Moje nohy boli ako zo želé a triasli sa, ale ustál som to. Vzal moju ruku do svojej a ťahal ma hlbšie do bytu, čiže do spálne. Posadil sa na kraj postele a mňa stiahol na seba tak, aby som na ňom sedel obkročmo.

Vášnivo ma pobozkal a začal si moje boky v pomalom tempe priťahovať k sebe a od seba, čím spôsobil trenie našich údov pod oblečením. Nad tým pocitom som pootvoril ústa v nemom úžase, spokojne ho zaťahal za vlasy a začal hýbať bokmi oproti nemu. Z jeho úst vychádzalo spokojné vrčanie, ktoré sa snažil tíšiť tým, že ma hravo hrýzol do ramena a aj naďalej si priťahoval a odsťahoval moje boky od tela.

Mal som pocit, že už len z toho vyvrcholím. A to sme len začali. S námahou som ho zvalil na chrbát, ale nevydržal tak dlho, pretože ma prehodil pod seba. Sklonil sa k mojim kľúčnym kostiam a vytváral tam ďalšie svoje značky. Cucal, sal a hrýzkal moju pokožku a ja som sa išiel zblázniť.

Nepáčilo sa mi, že je Taehyung stále oblečený a ja sa tu vyvaľujem bez trička. Chcel som mu to jeho vyzliecť, no on mi ruky priklincoval k matracu vedľa hlavy a odmietal ma pustiť.

Bozkami sa prebozkával až k bradavkám, s ktorými sa začal hrať. Najprv s jednou, potom s druhou. Krútil som sa pod ním ako žížala. Oprava, vzdychajúca a rozkošou pohltená žížala.

Vlhkými bozkami sa presunul cez bruško, až k podbrušku, kde ma občas jemne uhryzol. V rukách som stláčal kusy plachty na Taehyungovej posteli a vzdychal hlasnejšie, než predtým. Už moje ruky nemusel držať, nechal som ich dobrovoľne položené vedľa svojej hlavy.

Taehyung mi pomaličky rozopol nohavice, jedným prudkým ťahom ich stiahol a odhodil do tmavých útrob izby. Položil si čelo na moje rozochvené bruško, roztiahol mi nohy od seba a dlaňami prechádzal po vnútornej strane mojich stehien, na ktoré si asi vypestoval úchylku.

Chcel mi stiahnuť posledný kus látky, čo som mal na sebe, takže tmavé boxerky s mokrým fľakom, no zastavil som ho. ,, Taehyung, p-počkaj.... J-Ja som.. to ešte ner-robil... ''

Tae sa ku mne naklonil a venoval mi detský bozk na nos. ,,Ale veď si povedal, že-''

,,Ja viem, čo som povedal, ale nie je to pravda.'' hovoril som a hľadel mu pri tom do očí. Zasmial sa hlbokým hlasom, z ktorého sa mi postavili snáď všetky chlpy na tele a zahryzol si do pier. ,,Neboj sa.''

Len som prikývol. Moje hanblivé prsty sa prebojovali pod jeho tričko a zľahka mu prechádzali po brušných svaloch. Taehyung si to všimol a tak sa dal do vzpriamenej polohy, aby si mohol daný kus látky vyzliecť.

Vlasy sa mu rozleteli do všetkých strán, čo ho robilo ešte viac príťažlivého než kedykoľvek predtým. Hodil po mne jeho sexi úškľabok a opäť si zahryzol do spodnej pery. ,,Páčim sa ti takto?'' zavrnel vábivo. Prikývol som a nechal svoje líčka sčervenieť. ,,Veď je to všetko tvoje.'' zašepkal mi pri perách a až mučivo pomaly ma pobozkal.

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora