JIMIN
,,Och môj bože! Ngh~~.'' hekal som a vzdychal ako štetka, keď do mňa Yoongi divoko prirážal a nechával mi na krku hlboké odtlačky zubov. Aj keď som sa zaprisahal, že s ním nikdy nebudem nič mať, nezvládol som to. Mohol za to čiastočne aj alkohol v mojom organizme, ale aj moja dlhotrvajúca túžba po sexe. Keď sa na to tak pozriem, cítim sa úboho. Lenže teraz nie je čas zamýšľať sa nad blbosťami. ,,R-Rýchlejšie~!'' zakričal som a prehol sa v chrbte, keď prirazil naozaj tvrdo do môjho slabého miestečka.,,Baby, vieš čo je to suchý orgazmus?'' zašepkal mi Yoongi do ucha. Samozrejme, že to neviem. Z kade asi? ,,N-Nie...''
,,Tak teraz ti to názorne ukážem.'' od niekadiaľ vyčaroval erekčný krúžok nasadil mi ho na penis. Vyhovel mojej predošlej požiadavke a zrýchlil na maximum. Z môjho hrdla sa drali vzdychy a krik, pripomínajúci skôr slastný nárek, ktorým som dával jasne najavo ako veľmi sa mi to páči. Nakoniec mi začal do rytmu prírazov honiť a ja som cítil, že sa blíži môj orgazmus.
Yoongiho tak isto. Lenže namiesto slastného vyvrcholenia som sa dočkal bolestivého a pálivého ničoho, pri čom mi však z penisu nevyšlo nič. Len bolesť. Frustrovane som vykríkol a nakoniec aj vzlykol. Jednak kvôli bolesti a jednak kvôli frustrácii. Yoongi samozrejme spokojne vyvrcholil do mojich útrob a spokojne sa usmial do mojej tváre, skryvenej nespokojnosťou. ,,Deje sa niečo, baby boy?'' pohladil ma po tvári a samoľúbo sa usmial. ,,Y-Yoongi, daj mi to dole...'' zavzlykal som. ,,Čo máš na mysli? Toto?'' prešiel po krúžku prstom a ja som prikývol. Naozaj to bolelo. Bolo to snáď horšie než tvrdý sex bez prípravy a to musím povedať, naozaj bolel. ,,N-Nie, už s-stačí...'' zavzlykal som, keď začal rukou pomaly po mojom penise. Slzy mi unikali po lícach, ale či boli spôsobené slasťou alebo naopak bolesťou, to neviem.
,,Baby, veď je to všetko len začiatok. Privediem ťa k suchému orgazmu aspoň štyrikrát a až potom budeš mať právo plakať.''
DU LIEST GERADE
Think Possitive [kth•jjk•Dokončené]
FanfictionJeon JungKook. Drobný, šikanovaný chlapec, ktorému zomrel otec. Jeho najlepší kamarát pri ňom stojí za každých okolností, no nie vždy sa mu podarí ochrániť Kooka pred šikanátormi. Jeho mama robí všetko preto, aby sa mal čo najlepšie, no nevie však...