~64~

332 23 5
                                    

(14+)
JUNGKOOK
,,Taehyung?''

,,Áno?'' otočil ku mne hlavu a v tú chvíľu vyzeral ako sova. ,,Vieš ja... No...'' zrazu sa mi stiahlo hrdlo a ja som chytil červeň až na zadku.

,,Čo sa deje, Zajačik?'' zdvihol sa z gauča, prešiel ku mne a objal ma zozadu okolo pása. ,,Vieš, je... Je to už dlhšia doba čo sme sa milovali a tak ma nap-'' nedokončil som, lebo ma Tae pobozkal. Nežne, tak ako poprvý krát. Bozk som mu s rovnakou nežnosťou oplatil. Tak veľmi mi chýbali jeho pery, stále chutili rovnako sladko. Vysadil ma na linku a opäť ma vrúcne pobozkal. Musel som trochu skloniť hlavu, keďže som bol teraz o niečo vyššie než on. Neváhal a rukami zamieril k zapínaniu mojich nohavíc, ktoré o malú chvíľku skončili na zemi tak isto ako tie jeho.

Dotýkal sa ma všade možne po tele, ale aj tak dával najväčší dôraz na vnútorné strany stehien, kde stále trónili odtlačky jeho zubov. ,,Ešte stále to nezmizlo, som na seba pyšný.'' pochválil samého seba Taehyung a pustil sa do robenia cucflekov na mojom krku. ,,Taehyung, prosím...'' zafňukal som, keď sa o mňa začal svojim rozkrokom trieť, ale nič viac nerobil. Proste nič!

,,O čo prosíš, Zajačik? Čo by si rád?'' provokoval. ,,Vezmi si ma, Taehyung, prosím, už to nevydržím.''

,,Dobre, ale bude to na tvrdo.'' zašepkal a stiahol spodné prádlo mne aj sebe. Začal svojim vztýčeným penisom tlačiť na moju nepripravenú dierku, až nakoniec prirazil úplne. Moje ústa sa otvorili v nemom výkriku, keď narazil priamo do mojej prostaty. ,,Vidím, že ťa to nebolí. Ešte sa mi z teba stane masochista..'' zasmial sa a opäť tvrdo prirazil. Potom znovu, znovu, až začal prirážať pravidelne. Šukal ma tvrdo, hlboko a slastne bolestivo. ,,Zajačik, volá ti mama, čo chceš robiť?'' zdalo sa, že po tejto vete prirážal tvrdšie ako doteraz.

Vzal som teda mobil do ruky a: ,,A-Ahoj, mami.''

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Onde histórias criam vida. Descubra agora