~1~

1.1K 50 0
                                    

,,Park Jimin! Okamžite mi vráť telefón!'' zahučal som z plných pľúc a rozbehol sa za Jiminom. On sa začal smiať a vybehol z izby.

Skĺzol som sa po zábradlí za ním a pri hlavných dverách ho dohnal. Vytrhol som mu mobil z ruky a zazrel na neho. Začal som ho štekliť a Jimin sa zvalil na zem ako vrece zemiakov. Smial sa na celý dom, ak nie hlasnejšie. ,,Dobre-e... St-stačí-í... Prepáč...'' smial sa, prosil, no ja som neprestával.

Prestal som, až keď bol celý zadýchaný a červený. Vstal som a sadol si na barovú stoličku neďaleko od neho. Keď sa dal do poriadku, vstal a napil sa vody. ,,Dúfam, že ti to ako poučenie stačilo.'' zasmial som sa.

,,Stačilo.'' povedal, keď dopil a pohár odložil do drezu. ,,Už by som mal ísť. Zajtra je škola.''odišiel sa obuť. ,,Maj sa, Maličký.'' vyplazil mi jazyk a zavrel za sebou dvere. Pokrútil som nad ním hlavou a pozrel sa na čas. 22:13. To už? Ani som si nestihol všimnúť, že sa zotmelo. O chvíľu má prísť mama. Rozhodol som sa, že pôjdem spať skôr ako príde. Predsa len, ako Jimin povedal, zajtra je škola.

Zaliezol som do kúpeľne, kde som zo seba zhodil všetko oblečenie a vošiel do sprchy, kde som nechal kvapky horúcej vody dopadať na svoje telo.

Naposledy, keď Jimin chýbal, šikanátori ma zmlátili do bezvedomia. Našťastie nejaká upratovačka, čo šla okolo zavolala záchranku. Mame som povedal, že som spadol zo schodov.

Po naozaj dlhom presviedčaní tomu uverila a odviezla ma bez rečí domov. Niekedy mi príde až desivé ako veľmi naivná dokáže byť. Pred Jiminom majú šikanátori rešpekt pretože ich neraz zmaľoval lepšie než Picasso (aj keď je malý).

Vždy sa držím pri ňom, ale niekedy to proste nejde. Aj Jimin má vlastný život, o ktorý sa musí starať. Vtedy som v škole sám a šikanátori to plne využívajú. V škole som terčom hlavne preto, lebo som tichý a bezbranný. S depresívnymi myšlienkami som vypol vodu a vyšiel z vane. Osušil som sa osuškou a odišiel do izby. Tam som si obliekol voľnejšie kraťasy a tričko. Ľahol som si, vypol lampu na nočnom stolíku a prikryl sa paplónom. Po pár minútach som zaspal.

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora