~51~

355 29 1
                                    

O DVA TÝŽDNE
,,Kookie, kedy príde Taehyung na večeru?'' spýtala sa mama, kým som si vybaľoval kufor. ,,Asi dnes.'' povedal som.

,,Asi?''

,,Určite.''

,,A čo mám navariť? Čo mu chutí?'' začala sa pýtať. ,,Nie je vyberavý, mami.'' povedal a vyvalil si zvyšok.

,,Môže byť Pulgogi?'' Pri tom slove sa mi do líc nahrnula červeň a oblialo ma vzrušenie. Na výlete mám s týmto veľmi vtipnú príhodu...

*Chytil ma pod stehnami a vyšvihol si ma na seba. Prirazil ma o stenu a opäť moje pery uväznil v hlbokom bozku.  Neostal som na stene dlho, pretože ma Taehyung položil na posteľ a roztiahol mi nohy. Položil sa medzi ne a mne unikol ston. Nachvíľu sa odo mňa odtrhol a zadýchane na mňa pozrel. Jeho rozpálené dlane mi prešli po tele a mne ušlo zastonanie. ,,Kurva, Zajačik, tak hrozne ťa chcem...'' zašepkal a označoval mi krk. ,,T-Tak si ma... Ngh... Vezmi...'' zastonal som a v zápätí zaklonil hlavu, pretože sa o mňa znova začal trieť. ,,Nemôžem, sme na izbe a ktokoľvek nás môže počuť.'' povedal a opäť rukou prešiel po mojom tele. Jeho tvár bola stále blízko tej mojej.

,,P-Prosím, Daddy... Tvoj Baby boy to... Ngh... P-Potrebuje...'' stonal som. Nečakal a agresívne mi vyzliekol tričko. Hneď na to aj nohavice. To má také rozpálené a horúce dlane stále, alebo len keď spolu spíme?

Neviem, ale páči sa mi to. Položil svoj ukazovák do stredu mojej hrude a pomaly (mučivo pomaly!) sa posúval nižšie. Prešiel po leme mojich boxeriek, až na môj penis a pohladil ho.

,,Ngh~.'' zastonal som a prehol sa v chrbte, ako keď sme spolu spali prvý krát. Stále som bol veľmi citlivý. Môj hlasný ston utĺmili Taehyungove pery. ,,Musíš byť potichu.'' zašepkal mi Taehyung do pier a vyzliekol si tričko.

Opäť ma pri tom pohľade zamrazilo vzrušením. Teraz, keď som ho neobjímal rukami ani nohami, mohol som sa dotýkať toho božského tela. Popri bozkávaní som mu prechádzal po bruchu a občas moje prsty zablúdili nižšie. Práve, keď som mu chcel rozopnúť nohavice, ozvalo sa zaklopanie.

Rýchlo sme sa od seba odtrhli a ešte rýchlejšie sa začali obliekať. Spoza dverí sa ozvalo: ,,Otvorte dvere mám jedlo!''

Kto iný by to mohol byť, ako Hobi.
No a aké jedlo doniesol? Pulgogi.*

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Where stories live. Discover now