~9~

557 42 1
                                    

TAEHYUNG
Bolo vidno, že nie je nadšený, že musí ísť so mnou. Je jasné, že má strach. Mal sklonenú hlavu a ruky položené na bruchu, kde mal určite obrovskú modrinu. Ruky som si zastrčil do vreciek a ďalej kráčal vedľa Maličkého.

,,Sorry.'' povedal som. Maličký na mňa nechápavo pozrel. ,,Ospravedlňujem sa ti za to, že som ti včera nepomohol a vlastne za to, že ťa šikanujem. Niežeby som ťa nenávidel alebo tak.'' Za toto som si dal v duchu facku. ,,Myslíš, že jedno prepáč, ktoré ani nie je myslené vážne, vymaže všetky tie preplakané noci? Všetku bolesť a strach, čo ste mi spôsobili?'' spýtal sa a snažil sa nesyknúť od bolesti. ,,Ja viem, že jedno prepáč nestačí, ale chcem, aby si vedel, že to nerobím dobrovoľne.''

,,A ako potom? Nedobrovoľne?'' spýtal sa a zreničky sa mu stiahli. ,,Dá sa povedať.'' prikývol som. Zasmial sa. On sa zasmial? ,,Väčšiu hovadinu si si nevedel vymyslieť? Ale keď ma teda šikanuješ NEDOBROVOĽNE, prečo vôbec?'' pozrel na mňa, no po chvíli odvrátil pohľad.

,,No, keď som sem prišiel, nebol som s nikým. Našiel ma Yoongi s Namjoonom a tak to začalo. Najprv to bolo len pri posmievaní, no neskôr sa to prelialo do faciek a tak ďalej. Yoongi je ako môj brat a vie o mne všetko. Raz keď sme zmlátili o ročník mladšieho žiaka, povedal som, že chcem skončiť. Začal ma vydierať že povie ostatným moje tajomstvá. Nakoniec sa mi to začalo páčiť a zabudol som na to, že aj ostatní cítia bolesť.'' povedal som mu všetko čo som mal na srdci. Je odo mňa o pár centimetrov nižší takže musím trochu skloniť hlavu, aby som sa na neho mohol pozrieť. Na tvári mal nečitateľný výraz a pery stiahnuté v rovnej čiare. Bože, prečo mu to vôbec rozprávam?

,,Prečo by som ti mal veriť?'' spýtal sa hnusne. ,,Čo by som mal z toho, keby som ti klamal?'' zasmial som sa. ,,A čo by si mal z toho, že mi povieš pravdu?''

,,Aspoň dobrý pocit.'' povedal som a prehrabol si vlasy. Maličký zostal ticho a hľadel pred seba. ,,Môžem to zvážiť, ale až keď ma prestaneš šikanovať. Nerob si však veľké nádeje.'' povedal a prísne na mňa pozrel. ,,Posnažím sa prestať, Maličký, posnažím.''

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Where stories live. Discover now