~69~

551 26 2
                                    

O PÄŤ ROKOV
Za tých päť rokov sa toho stalo veľa. Jimin sa so mnou od môjho telefonátu zblížil ešte viac a znova sme boli nerozlučná dvojka:

*,,Ahoj, Jim-min."

,,Je to dlhá doba, čo sme sa spolu nerozprávali, však?'' zasmial sa nervózne a nastalo trápne ticho. Ani jeden z nás nevedel čo povedať.

,,Prepáč.'' vyšlo z nás naraz po čase a spoločne sme sa zasmiali. Vedel som si živo predstaviť ako sa mu pri smiechu zúžili oči na dva mesiačiky.

,,Skôr ja by som sa ti mal ospravedlniť. Mám na to väčšie právo.'' prehlásil sebavedomo.

,,Tak to nie. Ja mám väčšie.''

,,Nie, ja.''

,,Ja.''

,,Ja.''

,,Dobre, tak ty.'' pousmial som sa. Tak veľmi som chcel počuť jeho hlas. Ten hlas, ktorý mi vždy pomáhal a dával pocit bezpečia.

,,Uvedomujem si, že som spravil chybu a chcel by som to napraviť. Chýba mi tvoj zajačí úsmev, ktorý som vždy tak ochotne chránil, tvoja detinskosť....''

,,Nie som detinský.'' nafúkol som líčka, aj keď to nemohol vidieť.

,,Ale si. Určite teraz nafukuješ líčka a hráš sa na urazeného.'' zasmial sa a ja s ním. Pozná ma snáď lepšie než ja.

,,Aj mne to chýba, hyung.''

,,Vráťme to všetko späť, zabudnime na to, čo sa stalo. Prosím.'' jeho hlas znel vážne, miestami sa zatriasol.

,,Ja som to urobil už dávno.''*

Dokonca začal randiť s Yoongim. No, skôr spolu len spia a skúšajú snáď všetky sexuálne pomôcky a polohy aké sú, ale obom to tak vyhovuje. S Jinom sa rozišiel a ponechal ho Namjoonovi, ktorý prešiel z 'chcem si tvoje telo brať každý deň, baby' na 'som rád, že ťa mám'.

A to len za pár týždňov. Čo sa týka mňa a Taehyunga, kúpili sme si byt na kraji mesta, zasnúbili sa a dokončili školu. Z malej trojice skladajúcej sa z Taehyunga, Jimina a mňa sa stala veľká šestka z Yoongiho, Jimina, Taeho, mňa, Namjoona a Jina. A som za to rád.

Hobi sa odsťahoval tak rýchlo ako sa prisťahoval, do malého mesta Gwanju a tam začal kariéru ako sólo umelec. To, čo spravil som mu s odstupom času dokázal odpustiť a postupne na to zabudnúť. S Yoongim a Namjoonom to bolo horšie, keďže toho urobili omnoho viac, no keďže som typ, ktorý sa nedokáže dlho hnevať, odpustil som im. Dokonca sme si vymysleli shipy: YoonMin, Namjin, Taekook. (😏😂)

Jin je tak trochu narcis a shipuje sa so sebou samým, ale aj tak ho máme radi. Keby sa ma niekto pred rokmi spýtal, ako si predstavujem svoju budúcnosť, povedal by som, že neviem, že sa nechám unášať životom.  Lenže teraz v tom mám jasno. Chcem stráviť svoj život v spoločnosti priateľov. Pretože aj keď som si musel prejsť všetkým možným, dokázal som to vďaka nim. Vďaka Taehyungovi. A aj keď si človek myslí, že všetko zvládne sám, vždy potrebuje niekoho komu môže veriť.

U mňa to boli Taehyung a Jimin, to oni mi najviac a vždy pomáhali Myslieť Pozitívne.



Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora