~47~

379 28 0
                                    

,,Žiaci, privítajte medzi sebou nového žiaka.'' povedala učiteľka a do triedy vstúpil chalan, z ktorého išla pozitívna energia už na pohľad. Zrejme to bolo tým úsmevom.

,,Predstav sa nám.'' vyzvala ho učiteľka.

,,Som Hoseok a rád vás poznávam. To je všetko, nemám viac čo povedať.'' mykol plecom Hoseok a posadil sa na miesto, ktoré mu učiteľka ukázala. Sedel hneď predo mnou, na Jiminom bývalom mieste. Pozrel som sa na Taehyunga, ktorý sa zamyslene pozeral z okna.

Nakoniec som od neho pohľad odvrátil a zameral sa na učiteľku kecajúcu o niečom, čomu som samozrejme nerozumel.

Obrátil sa na mňa ten nový. ,,Ahoj, som Hoseok, ale volaj ma Hobi. A ty?'' usmial sa.

,,Ja som-'' zasekol som sa. Čo mu mám povedať?

,,Ty si?'' zdvihol jedno obočie.

,,Eh... Maličký.'' usmial som sa.

,,Teší ma, Maličký.'' usmial sa a obrátil sa späť k tabuli. Nenápadne som sa pozrel na Taehyunga, ktorý už odvrátil pohľad od okna a prepaľoval Hobiho chrbát. Žiarli.

Potom presunul pohľad na mňa a ten zjemnel. Mierne sa usmial a ja som mu úsmev opätoval. ,,Maličký, mohli by ste prosím venovať pozornosť mne a nie Taehyungovi?'' spýtala sa učiteľka nahnevane.

,,S-Samozrejme.'' povedal som zahanbene a venoval pozornosť učiteľke pred tabuľou. Konečne zazvonilo a ja som bol slobodný. K mojej lavici priklusal Taehyung a sadol si na jej kraj. Otočil sa k nemu Hobi.

,,Ahoj, som Hoseok, ale volaj ma Hobi. A ty?'' usmial sa a podal mu ruku.

,,Taehyung.'' povedal a podal mu ruku.

,,Hoseok, dávaj pozor aby si sa náhodou nepopálil. Nás Radiátor je veľmi nebezpečný!'' zvolal Yoongi a spolu s ostatnými sa zasmial. Taehyung pretočil očami a Hobiho ruku pustil. ,,Čože?'' nechápavo sa pozrel na Yoongiho.

,,Náš Tae je totiž to teplý. A Maličký
tiež.'' zvolal tentoraz Namjoon.

,,No a? Čo je na tom?'' mykol plecom Hobi.

,,Nebodaj si teplý aj ty.'' povedal neveriacky Yoongi.

,,To ťa nemusí trápiť.'' povedal Hobi a ďalej si už Yoongiho nevšímal. Myslím, že si budeme rozumieť.

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz