~48~

361 29 0
                                    

,,Taehyung? Nešli by ste dnes s Maličkým von?'' spýtal sa Hobi, keď sme vychádzali zo školy.

,,Jasné, prečo nie.'' usmial sa Tae a chytil ma za ruku. Preplietol si so mnou prsty a stisol mi ju. ,,Fajn, o koľkej vám to vyhovuje?''

,,O druhej?'' nadhodil som.

,,A tebe?'' pozrel sa na Taehyunga.

,,Takisto.'' povedal.

,,Fajn, tak o druhej pred školou. Zatiaľ ahojte.'' pozdravil sa Hobi a odišiel.

,,Mne sa to nezdá.'' zamrmlal Tae.

,,Prečo? Normálne nás pozval von. Zrejme to tu dobre nepozná a tak chce, aby sme mu to tu poukazovali.'' mykol som plecom a pozrel na Taehyunga. ,,Aj tak sa mi to nezdá. Videl si, ako na teba hľadel?'' rozhodil rukou a pozrel sa mi do očí.

Žiarli, zase.

Zastavil som a otočil sa k nemu čelom. Chytil som jeho tvár do dlaní a usmial sa na neho. ,,Neboj sa, ja mám oči len pre teba. Keď chce, nech sa na mňa pozerá, ale pre mňa budeš vždy najhlavnejší ty.'' usmial som sa.

Úsmev mi opätoval a pobozkal ma. Samozrejme, bez pár znechutených pohľadov by sa to neobišlo, ale to k tomu patrí. ,,Milujem ťa.'' povedal a objal ma.

Musel sa trochu zohnúť, pretože som nižšieho vzrastu ako on. ,,Aj ja teba, hyung, aj ja teba.'' zašepkal som a viac si zaboril tvár do jeho hustých, jemných a voňavých vlasov.

,,Ale aj tak si na teba budem musieť dávať pozor.'' povedal a štipol ma do líca. Zachechtal som sa a široko sa usmial.

,,Si hrozne rozkošný, Zajačik, ja si ťa snáď ani nezaslúžim.'' povedal cestou k môjmu domu.

,,Preháňaš.'' začervenal som sa.

,,Nie nepreháňam. Ešte rozkošnejší si, keď sa červenáš, napríklad teraz.'' usmial sa a ja som už nemohol byť červenší.

,,Ď-Ďakujem. Ani ty nie si vždy kamenný ako sa zdá.'' zasmial som sa a Taehyung so mnou. Pred mojim domom sme sa rozlúčili ako včera a každý sa pobral svojim smerom.

Povedal som mame, že pôjdem s kamarátmi von. Nemala nič proti. Prezliekol som sa z uniformy do niečoho pohodlnejšieho, a keď hodiny ukázali za desať minút dve hodiny, obul som sa a odišiel. Pred školou som si sadol na lavičku a čakal.

Niekto mi zozadu zakryl oči a pobozkal ma na krk. Kto iný by to bol, ako- ,,Taehyung!'' vypískol som a ruky z mojich očí zmizli.

Prisadol si ku mne a venoval mi sladký bozk. Bol snáď sladší, než všetky tie, ktoré som od neho doteraz dostal.

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Where stories live. Discover now