~31~

433 30 0
                                    

,,Dobrý večer, pani Jeon.'' poklonil sa Jimin.

,,Aj tebe, Jimin. Sadnite si.'' ukázala na prestretý stôl. Sadli sme si a popritom sa ešte rozprávali.

,,Povedal si, že si chorý-'' začal som, no Jimin ma prerušil.

,,Bol som, ale už nie som. Doktor ma však ospravedlnil na dva týždne.'' usmial sa a venoval pozornosť mojej mame, ktorá na stôl servírovala Kimchi. Začali sa spolu rozprávať, no ja som sa do rozhovoru nezapájal.

,,Kookie, počula som, že idete na nejaký výlet.'' povedala mama a pozrela na mňa.

,,Áno. Ideme na týždeň do hôr. Dostali sme aj papier ohľadom celého pobytu, ktorý musíš podpísať.'' povedal som a pozrel na Jimina. ,,Vzal som jeden aj pre teba. Neskôr ti ho dám.''

,,Nemusíš. Nepôjdem.''

,,Prečo?''

,,Hory nie sú pre mňa.'' zasmial sa a vložil si do úst ďalšie sústo.

,,Mami?''

,,Hm?''

,,Nemohol by tu Jimin prespať?''

,,No neviem. Zajtra máš školu a-''

,,Jimin je ospravedlnený na dva týždne, takže by išiel ráno domov. No a ja normálne do školy.''

,,No dobre, ale žiadne blbosti.'' povedala a vzala všetky prázdne taniere zo stola.

,,Ďakujem!'' zakričal som jej do kuchyne a s Jiminom odišiel do izby. Sotva som zavrel dvere, vrhol sa na mňa.

,,Niečo sme nedokončili.'' zašepkal a obtrel sa kolenom a môj tvrdý rozkrok. Vzdychol som a zavrel oči.

Jiminove malé ruky sa presunuli na môj zadok a stláčali ho. ,,Hneď vedľa m-má... Izbu moja mama... N-Nemôžeme...'' zakňučal som a následne slastne zavzdychal, pretože Jimin so svojou činnosťou neprestával.

Teraz sa o mňa, ale obtrel svojím rozkrokom, ktorý bol už taktiež tvrdý. ,,Fajn, ale dĺžiš mi to.'' povedal a vzdialil sa.

,,Musel si prestať teraz?''

,,A kedy?'' spýtal sa šibalsky.

,,Skôr, kým som ešte nebol tak tvrdý. Bolí to.'' povedal som. V nohaviciach mi naozaj začínalo byť tesno. Hlavne to dosť bolelo.

,,Nabudúce, Kookie.'' povedal, dal mi pusu na nos a zaľahol do postele. Ľahol som si k nemu. O nedlho som zaspal aj s hrbolom v nohaviciach, ktorý som si však neskôr musel ísť vyriešiť, inak by som to nezvládol.

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora