~52~

363 25 0
                                    

Presne o piatej zazvonil zvonček pri hlavných dverách. Zbehol som po schodoch a otvoril dvere. Skoro mi sánka padla až na zem. ,,Ahoj, Zajačik.'' zavrnel.

,,A-Ahoj, Taehyung.'' vydal som zo seba a prehltol. Nemám slov. Prebral som sa z tranzu, až keď Taehyung priložil svoje pery na tie moje. Bol to len jemný bozk na privítanie, ale aj tak mi z toho v podbrušku lietali motýle. ,,Poď, večera je na stole.'' povedal som a zavrel za ním dvere. Ruka v ruke sme prišli do jedálne a posadili sa za stôl. Na stole už bolo prestreté a na maminej tvári trónil široký úsmev.

Keď Taehyung uvidel, čo mu mama nakladá na tanier, taktiež trochu sčervenal. Zrejme sa mu vybavili spomienky, ako mne predtým. Počas večere sme sa všetci traja veselo porozprávali a zasmiali. Po výbornej večeri som pomohol mame upratať zo stola a odišiel sa s Taehyungom prejsť. ,,Tvoja mama je milá.'' povedal cestou Tae.

,,Áno, to áno. Ďakujem.'' usmial som sa. Chcel som sa Taehyunga spýtať, či by nešiel zajtra von, ale zazvonil mi mobil. Volal mi Hobi. ,,Zdvihni to.'' povedal Taehyung, keď som chcel na obrazovke stlačiť červené tlačítko. Namiesto toho som ale stlačiť zelené. ,,Haló?''

,,Ahoj, JungKookie! Tak ma napadlo, či by nešiel zajtra do klubu. Len tak, zabaviť sa.'' povedal energicky.

,,Do klubu? No ja neviem-''

,,No tak, bude sranda! Môže ísť aj Taehyung.'' nedal sa. Pozrel som sa na Taehyunga, ktorý len mykol plecom.
,,Neviem, Hobi, kluby nie sú pre mňa-''

,,JungKookie, prosím poď. Odviažeš sa, bude nám dobre!'' znel akokeby už niečo pil. ,,No tak fajn. Prídem možno aj s Taehyungom. Maj sa.''

,,Dobre, zajtra o ôsmej pred barom Paw. Ahoj!'' povedal a zrušil. ,,Pôjdeš tam?'' spýtal sa Taehyung. ,,Neviem. A ty?''

,,Ja nie, nemám rád kluby a bary. Veď vieš.'' prikývol som. ,,Takže mám ísť s Hobim sám?''

,,Áno. Neboj sa, určite nehryzie.'' zasmial sa. ,,Tak fajn, ako myslíš.'' Cesta pokračovala v tichosti. Nebolo to také to napäté ticho. Bolo to príjemné ticho, ktoré nikto z nás nechcel prerušiť. Nakoniec sme prišli až pred Taehyungov dom, kde sme sa rozlúčili sladkým bozkom a objatím. Potom, čo sa za Taehyungom zavreli dvere, som odišiel domov. Mama už zrejme spala, takže som sa snažil byť čo najtichšie. Napokon som zaspal aj ja sám.

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin