~57~

361 29 3
                                    

,,Haló?'' ozval sa rozospatý hlas volajúceho. ,,Taehyung, tu Jimin. Čo najrýchlejšie sa obleč a príď do baru Paw. Na otázky nie je čas a ponáhľaj sa, je to vážne.'' povedal Jimin a zložil. Prešiel k JungKookovi sediacemu na posteli, chytil jeho tvár do dlaní a skúmal ju. Jeho zreničky boli také veľké, že skoro prekrývali dúhovky.

Droga. Ten bastard mu dal drogu. ,,Jimiiin!'' znova radostne zvolal JungKook a postrapatil mu vlasy. ,,Kook, počúvaj ma. Čo sa tu stalo?''

,,Čože?''

,,Čo sa tu stalo?''

,,No... Hobi povedal, že... Že... Čo povedal Hobi?'' nachvíľu sa zamyslel. ,,Neviem čo povedal, ale dal mi cukrík!'' zasmial sa. ,,Aký cukrík?'' nepovolil Jimin. ,,Myslím, že bol oranžový.... Máš taký?'' vyvalil v očakávaní oči a široko sa usmial. ,,Na to zabudni.''

,,Prečo mi nedáš cukrík?''

,,Pretože to nebol cukrík!'' skríkol Jimin, až JungKookom trhlo. Jimin si palcom a ukazovákom premasíroval koreň nosa a zhlboka sa nadýchol. ,,Vieš čo? Ja som tááák strašne šťasnýýý!'' zvolal JungKook a zvalil sa do perín. Jimin naňho s neuverením hľadel. Nikdy nevidel na vlastné oči účinky tak malej, ale zato účinnej drogy. Zrazu zazvonil Kookovi mobil. Jimin ho rýchlo vzal a priložil si ho k uchu.

,,Som tu, kde si?'' bol to Taehyung. ,,Počkaj tam, vyjdem von.'' povedal Jimin a zrušil. Rýchlo vstal a odišiel preč. ,,Hyuuung, neodchádzaj aj ty!'' zvolal Jungkook, ale Jimin ho ignoroval. Mladší sa prevrátil na bok a zatvoril oči. Z chodby sa ozývali rýchle kroky podrážok smerujúcich k izbe číslo 230.

,,Čo sa stalo?!'' vykríkol Taehyung, keď vtrhol do izby. Mal strapaté vlasy, čierne pokrčené tričko, nemotorne oblečenú koženku a čierne úzke tepláky, ktoré na seba rýchlo hodil. JungKook na ten hluk otvoril oči.

,,Taehyuuung!'' zvolal a začal sa smiať. ,,Čo sa tu kurva deje?!'' vykríkol a prišiel k JungKookovi. ,,Ahoooj.'' povedal ospalo JungKook a dal Taehyungovi pusu na nos. ,,Nechal si sa zdrogovať?'' spýtal sa neveriacky a vtiahol JungKooka do svojho mocného objatia. ,,J-Ja som...*fňuk*... N-Nechcel.'' vzlykol a zaboril si tvár do Taehyungovej hrude.

Jimin sa už dávno stratil, takže tu boli sami. Len Taehyung a zdrogovaný JungKook, ktorý, ako sa zdalo, zaspal. Aspoň, že tak.

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Where stories live. Discover now