~13~

552 38 0
                                    

,,Už musím ísť.'' vstal a vzal si tašku. ,,Nechám ti tu zošity, aby si sa mal z čoho učiť.'' usmial sa, žmurkol a odišiel. Vzal som do ruky prvý zošit, ktorý som mal po ruke a začal to satanovo dielo čítať.

Po asi hodine som sa na to vykašľal a odložil ten zošit späť na miesto. Vzal som náušnice medzi prsty a pomaly si ich nasadil. Zapozeral som sa na stenu predo mnou a vtedy ma napadlo, že nemám telefón. Začal som sa rozhliadať okolo seba, no nikde som ho nevidel.

Včera som ho ešte.... Nie, nemal. Musel mi vypadnúť alebo mi ho vzali. Bingo! V poškoláckej triede mi spadol na zem, ale ja som si ho odtiaľ zabudol vziať. Dúfam, že ho nenašli, ale aj keby, tak je zablokovaný. Aspoň jedna pozitívna správa.

Rozhodol som sa, že si pôjdem nachvíľu zdriemnuť, pretože neviem, o čom by som mal ešte rozmýšľať. Pomaly som sa otočil na bok, ale hneď som sa vrátil naspäť, pretože modrina veľmi-preveľmi zabolela.

Dnes ma bude bolieť aj chrbát.

Mohlo byť niečo po obede, asi, ale ja som sa rozhodol zaspať. Keďže nechodím do školy, tak si aspoň naspím dopredu. Zavrel som oči a pomaly zaspával. Nachvíľu sa mi to podarilo, ale prebudilo ma otvorenie dverí.

Osobu som nevidel, ale podľa krokov sa snažila byť čo najtichšie. Prišla až k posteli a zastala. Cítil som ako sa mi pozerá do tváre a nemieni prestať. Nakoniec však odvrátila zrak a začala si prehrabávať vrecká. Kým to robila, pomaly som otvoril jedno oko, ale hneď ho zase zavrel, pretože sa na mňa znova pozrel.

Bol to chlapec. Niečo položil na stolík a otočil sa celým telom ku mne.

Kľakol si a natiahol ku mne ruku. Prstom mi zľahka prešiel po líci a tvoril tam neveľké kolieska. Presunul sa cez sánku, krk a zastal pri leme nemocničnej košele. Jeho horúce prsty ma šteklili na pokožke a ja som mal chuť sa zatriasť.

Neurobil som to, lebo by som sa prezradil. Vstal, prešiel popred posteľ a zastavil pri dverách. Vtedy som otvoril oči a nenápadne otočil hlavu k dverám.

Bol chrbtom ku mne, no ja som aj tak rozoznal, kto to je. Široký chrbát a plecia. Vysoký, dlhé nohy aj ruky a tmavomodré nepoddajné vlasy.  Taehyung.

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang