~65~

378 23 2
                                    

,,Zlatko, kde si a prečo mi nedvíhaš telefón?'' vyletela na mňa sotva som dopovedal.

,,No vieš... Je to... Trochu zložité a... Teraz sa to n-nehodí...'' dostal som zo seba a snažil sa nevzdychať. Určite by nebola potešená keby zistila, že jej synáčik už dávno nie je panic a práve teraz ho šuká jeho priateľ na kuchynskej linke. ,,Kookie, ako nehodí? Vieš ako som sa o teba bála?''

,,Mami, určite to muselo byť hrozné, ale naozaj s tebou teraz nemôžem hovoriť. J-Ja ti zavolám hneď ako to pôjde, dobre?''

,,No dobre, ale príď čo najskôr domov.'' povedala a zložila. Hneď po pípaní ozývajúcom sa z druhej strany som telefón pustil na zem a opäť sa venoval vzrušeným prejavom vychádzajúcim z mojich úst. ,,Skúsime to inak.'' povedal Taehyung a svoj penis zo mňa vytiahol. Stiahol ma z linky a otočil chrbtom k nemu. Prehol ma cez ňu a opäť do mňa tvrdo, až po koreň, prirazil. Nečakal a prirážal ako zmyslov zbavený. Nemôžem povedať, že sa mi to nepáčilo, pretože páčilo. A veľmi. ,,Pekne kňučíš, Zajačik. Tá prezývka sa k tebe ani nehodí. Asi ťa budem volať Kocúrik.'' zhodnotil a preplesol ma po zadočku. Ten preplesk ma vzrušil ešte viac ako som bol, takže som sa po pár prírazoch urobil. S výkrikom jeho mena som zašpinil nohavice pod nami. Pri vyvrcholení som sa stiahol a to dopomohlo k Taehyungovmu vrcholu do môjho vnútra.

Po rozdýchaní toho skvelého sexu a ešte lepšieho orgazmu zo mňa Taehyung vystúpil a vzal ma do kúpeľne, kde ma položil na práčku a začal napúšťať vodu na kúpeľ. Bol som pomerne vyčerpaný, pretože, aj keď sa to možno nezdá, sex s ním je naozaj vyčerpávajúci. Hlavne, keď si dá takto "záležať". ,,No poď.'' zdvihol ma z práčky a položil do vane s horúcou vodou. Sám si sadol za mňa a obomkol ma stehnami. ,,Spokojný?'' zasmial sa, keď si položil hlavu na moje plece a objal ma rukami okolo brucha.

,,Lenže ja som sa chcel pomilovať. Nie si tvrdo zašukať.'' zasmial som sa. ,,Ale určite si to ešte musíme zopakovať.'' dodal som.

Think Possitive [kth•jjk•Dokončené] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora