6.
Το σπάνιο είδος υπό εξαφάνιση που έλεγα;
Ναι.Ειναι σίγουρα.Νερό.
Ότι πιο σημαντικό.
Ότι πιο τέλειο.Μάθημα ζωής:Ποτέ μην εχεις δεδομένο το νερό.Ποτε.
Το αφήνω να πέσει πάνω μου.Κρυο γιατί χάλασα όλο το ζεστό μάλλον.Δεν με πειραζει.
Όταν θα έχω δικό μου σπιτι θα γεμησω την μπανιέρα και θα κάνω πολύ σαπουνάδα και θα λιώσω μέσα.Για δυο ώρες.Ονειρο ζωης πλέον αυτό.
Δεν ήθελα να βγω αλλά έπρεπε.Θελω να ετοιμαστώ όσο πιο καλά μπορούσα παρά τα δεδομένα.Εχει δίκαιο ο Παρης.Η πρωτη εντύπωση είναι το παν.Και πρέπει να δωσω την καλύτερη αν ήθελα την δουλειά.
Πάντως είναι πολύ γλυκός.Που ήθελε να με βοηθήσει.Που προσφέρθηκε χωρίς να του το ζητήσω.Ειχα ξεχάσει ότι υπάρχουν και καλοί ανθρωποι στον κόσμο.
Την μικρή πετσέτα την βάζω στα μαλλιά μου και την μεγάλη στο σώμα μου.Την τυλίγω γύρω μου και ανοίγω την πόρτα στον διαδρομο.Βγαζω το κεφάλι μου και όταν βλέπω ότι δεν έχει κανέναν βγαίνω γρήγορα και μπαινω στον ξενώνα και κλείνω την πόρτα.
Βάζω το εσώρουχο μου και αποφάσισα ότι με τα πρώτα λεφτά που θα πάρω θα αγοράσω εσώρουχα.Καθαρα εσώρουχα.
Βάζω και το σορτσάκι.Μπορει να είναι άσπρο και να έχει λερωθεί αρκετά αλλά αρχίζει να φενεται σαν να είναι σχέδιο.Σαν να το έχει από μόνο του.
Μετά κοιταω την ροζ μπλούζα.Αυτην δεν μπορώ να την βαλω.Ειναι πολύ βρώμικη.
Ανοίγω την ντουλάπα του δωματίου.Οντως δεν βρήκα κατι γυναικείο.Αλλα μετά αυτό είναι το τελευταίο προβλήμα μου.Παινω μια γαλάζια μπλούζα και την φοράω.Ειναι πολύ μεγάλη.Και φαρδιά.Αλλα την κάνω στο τέλος έναν κόμπο και σηκωνω λίγο τα μανίκια και είναι πολύ Καλυτερα.
Ούτε καν είδα τον εαυτό μου στον καθρέφτη.
Βγάζω την πετσέτα από τα μαλλιά μου,φοράω τα παπούτσια μου και πάω στο μπάνιο να τα στεγνωσω γρήγορα γρήγορα αφού δεν θέλω να αργήσω.
Όταν φτάνω στο διαδρομο ακούω την φωνη του Παρη.
«Σε περιμένω έξω!Με την ησυχία σου!Εχουμε ώρα!»φωνάζει.Στεγνώνω τα μαλλιά μου και τα μαζεύω αλογοουρά.
Βγαίνω έξω.Δεν θέλω να περιμένει πολύ.Δεν φτάνει που με βοηθάει δηλαδή.
«Πάμε;»λέω όταν γυρνάει τα γαλάζια μάτια του σε εμένα.
Κοιτάει την μπλούζα μου.
«Έξυπνο!»λέει και κάνω έναν χώρο εσωτερικά.
ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΥ!
YOU ARE READING
Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)
Romance*13 βιβλιο* •2 της σειράς Σαντα Ροζα• Παρης και Λαουρα. Μια γνωριμία που δεν την περιμενε κανείς στην θάλασσα της Σαντα Ροζα.Αυτος θέλει να την βοηθήσει και αυτή μένοντας στον δρόμο δεν έχει αλλη επιλογή από το να δεχτεί.Νιωθει κυνηγημένη χωρίς καν...