54.Παρης

1.7K 243 17
                                    

54.
Να μην με λένε Παρη αν αυτός δεν σαπίσει στην φυλακή.


Την βλέπω να κοιτάει τα δαχτυλα της και να αφηγείται  τι έγινε.

«Και μετά;»ρωτάει ο αστυνομικός.

Την κοιταω που με το ζόρι βγαίνουν οι λέξεις από το στόμα της.

«Φώναξα για βοήθεια αλλά κανείς δεν ήρθε...δεν ήταν εύκολο...μου...μου είχε κλείσει το στόμα...»λέει.

Φωναζε!Και το άκουσα!
Επρεπε να πάω κατευθείαν γαμωτο!
Αν δεν αργούσα να  συζητούσα με τα παιδιά και είχα πάει πιο γρήγορα τίποτα δεν θα είχε προλαβει να γίνει.

«Αλλά ήταν ο Φώτης έτσι;Εκεινος;»
«Ναι.Αυτος ήταν.Δεν...δεν θα μπορούσα να ξεχασω το πρόσωπο του ακόμα και αν ήθελα..»λέει.
«Και μετά;»ρωτάει πάλι.

«Μετά...μου...μου έλεγε διαφορα.Οτι θα το πληρωσω,ότι αν δεν είχα εμφανιστεί τίποτα δεν θα είχε γίνει...μέτα...σήκωσε το...το φόρεμα...»λέει και άρχιζαν να πέφτουν δάκρυα στα μάγουλα της.

Δεν μπορώ να το ακούσω.
Δεν χρειάζεται να κάνει τον εαυτό της να πονάει ακόμα πιο πόλυ.

«Εντάξει φτάνει.Δεν χρειάζεται λεπτομεριες»
λέω.
«Χρειάζεται βασικά.Για το ένταλμα σύλληψης...»λέει ο αστυνόμικος.

Τον αγριοκοιτάζω.Οποιος είναι έξω από τον χώρο...

«Δεν την βλέπεται ότι δεν είναι καλά;Χθες έγινε!Αφηστε της να ηρεμήσει!»του φωνάζω.

Πήγε να μιλήσει αλλά κρατήθηκε.
«Ελατε μαζί μου έξω και θα σας πω εγώ ότι ξέρω..»λέει η μαμά της και πάνε έξω και οι δυο κλείνοντας την πόρτα.

Κοιταω την Λαουρα που σκουπίζει τα δάκρυα αλλά μάταια.Παλι πέφτουν αλλά.

«Ψυχή μου...»λέω και την πλησιάζω βάζωντας το χέρι στο μάγουλο της αλλά τραβιέται πίσω.Ετσι βγάζω το χέρι μου.

Το καταλαβαίνω.

«Που ήσουν;»λέει σιγά.
«Είχα μια δουλειά...»λέω.

Κουνάει το κεφάλι της.
«Δεν τον βρήκαν έτσι;»ρωτάει.
«Όχι αλλά θα τον βρουν.Θα δεις ότι θα τον βρουν»λέω.

Αν όχι εγώ ο ίδιος θα το κάνω.
Να μην με λένε Παρη αν αυτός δεν σαπίσει στην φυλακή.

«Εντάξει...»λέει και ξαπλώνει κρατώντας το σεντονι μέχρι τον λαιμό της σφιχτά.
«Αλήθεια ψυχή μου.Θα τον βρουν...»λέω.
«Ε και;»λέει.
«Μην το λες αυτό....»
«Και αν τον βρουν τι θα γίνει;Θα μπει φυλακή και;Μπορεί να αλλάξει το παρελθόν;Να πάρει πίσω  αυτό που έκανε...;»ρωτάει.

Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now