28.Παρης

2.2K 256 48
                                    

28.
«Αφού χωρίς εμένα δεν μπορείς.Τι το παιδεύεις;»


«Μπορείς να μου πεις τι έγινε χθες;»λέει ο Μαριος καθώς σκούπιζε τα μαλλιά του με μια πετσέτα.
«Τι να γίνει χθες;»λέω.
«Μην κανείς τον ανήξερο.Η Λαουρα αντί να έρθει με το αμάξι σου μαζί σου όπως όλοι περιμέναμε ήρθε με τον Μάριο και την Αλεξάνδρα.Αυτο είναι παράξενο ξέρεις...»λέει ο Στεφανος.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό είναι παράξενο...»λέω και γυρνάω το κεφάλι από την άλλη.

Είναι παράξενο.Και ξέρω τι εννοούν αλλά μετά δεν θέλω να το συζητήσω.Γιατι δεν έγινε κάτι για να συζητήσω.

«Τι έγινε χθες ακριβώς και φέρεσαι έτσι;»
«Τίποτα δεν έγινε...»λέω ειλικρινά.
«Αρα αυτό είναι το πρόβλημα.Για αυτό είσαι έτσι»λέει ο Μαριος.
«Τι περίμενες να γίνει;Και γιατί της έδωσες να πιει καταρχάς;Τι ήθελες να συμβεί;»τον ρωτάω Και κάθεται διπλα μου στην ξαπλώστρα.

«Ειλικρινά;Να κάνετε σεξ»λέει.Χτυπαω με το χέρι μου το κεφάλι μου.
«Και αυτό νομίζεις θα τα διωρθωνε όλα έτσι;»λέω.
«Αν όχι σεξ κάτι άλλο.Μια εξομολόγηση.Ενα φιλί.Ξερω εγώ τι αρεσει σε εσάς τους περίεργους ερωτευμένους...»λέει.
«Δεν είμαστε ερωτευμενοι...»λέω.
«Ναι.Το βλέπουμε αυτό...»λέει ο Στεφανος.
«Μπορουμε να αλλάξουμε θέμα;»
«Μπορούμε όχι;»λέει ο Στεφανος.

Δεν καταλαβαίνω τι θέλουν.

«Πάω για βουτιά»λέω και σηκώνομαι αλλά δυο χέρια,ένα αριστερά και ένα δεξιά με πιανουν από τους ωμους και με κατεβάζουν πάλι κάτω.

Γυρνάω στον Μάριο.
«Εσυ έλεγες ότι ο ερωτας και όλα αυτά είναι μπουρδες;»λέω.
«Το έλεγα.Και ακόμα το λέω.Αλλα νόμιζα δεν είστε ερωτευμενοι...»λέει.

Με ταπωσε.

«Παρη δεν ξέρω τι έγινε αλλά είσαι κρύος με την Λαουρα.Και δεν νομίζω να σου εκανε κάτι.»λέει ο Στεφανος.
«Κάνε το σωστό όχι το εύκολο...»λέει ο Μαριος.

Όχι δεν το είπε!

«Μην χρησιμοποιείς λόγια μου!»του λεω.
«Κάνε το σωστό Παρη.Αυτο δεν κάνετε εσείς τα καλά και ευγενικά παιδιά;Αυτό δεν είναι σωστό...»λέει τώρα.

Ποιος;Ο Μαριος!

«Δεν εχεις προφυλακτικά να βρεις εσυ;»του λέω για να αλλάξουμε θέμα.
«Θα τα βρω και αυτά που θα πάει...»λέει εκείνος.
«Το θέμα μας είναι άλλο.Δεν καταλαβαίνω πως ενώ είσαι τόσο καλός στις συμβουλές για τους άλλους,για σένα δεν το χεις καθόλου!»λέει ο Στεφανος και νιώθω κάτι χέρια γύρω από τον λαιμό μου και κάποιον πάνω στην πλάτη μου.

Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now