44.
Παω ακόμα πιο κοντά της και νιώθω πάλι αυτήν την ζεστασιά που νιώθω όταν είμαι μαζί της .Πάω να μπω στο μαγαζί όταν βλέπω και εκείνη να μπαινει όμως νευριάζω και την πιάνω από τον καρπό και την τραβάω μακριά από εκει.
«Πας καλά;Με πονάς!»λεει τσιριχτά.
«Τι ακριβώς κανείς εδώ;»της λέω αφηνωντας της το χέρι.
«Ήρθα να πιω κάτι.Εσυ τι λες;»λέει.
«Στελλα μην κανείς την χαζή σε εμένα.Δουλευει η Λαουρα εδώ!»Δεν μου μιλάει,το τηλεφωνο το έχει κλειστό,με αποφεύγει συνέχεια και δεν χρειάζεται να βλέπει και τα μούτρα της Στέλλας.Αυτο μόνο χειρότερα θα τα κάνει.
«Ε και;»λέει.Μετα γελάει και βάζει το δάχτυλο της στην κοιλιά μου και εγώ το διώχνω γρήγορα.
«Μην μου πεις ότι χωρίσατε...;»λέει.Δεν φενεται και πολύ στεναχωρημενη.
«Προσωρινά μόνο»λέω.Γιατί θα τα βρούμε.Ναι.Ειναι γραφτό να είμαστε μαζί εγώ και η Λαουρα.Δεν θα το αφήσω αυτό έτσι.Ηθελε χρόνο.Το έδωσα.Τωρα θα με ακούσει και θα ήμαστε όπως πριν.
«Πάντως δεν την ζήτησες και πολύ εκείνη την νύχτα...»λέει.
Παιρνω μια ανάσα.Ας ηρεμήσω.Ας μην νευριάζω πάλι μαζί της.Στο κάτω κάτω δεν ήρθα για αυτό εδώ.Ηρθα για την Λαουρα.Να μιλήσουμε ήρεμα και να της πω ότι δεν θυμάμαι όντως τίποτα.Και ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο αν ήξερα τι εκανα.
«Μπορείς να μην ερχεσαι εδώ;Δεν χρειάζεται να σε βλέπει...»λέω.Δεν βοηθάω την σχέση μας έτσι.
«Αυτό δεν γίνεται.Αλλα θα φυγω τώρα αν σε ενοχλει τόσο πολύ.Παντως δεν καταλαβαίνω.Τι της βρίσκεις;»λέει.Σοβαρά τώρα;Από που να αρχίσω..
«Έχει ότι δεν εχεις εσυ...»λέω και την αφήνω εκει με το στόμα ανοιχτό και μπαινω στο μαγαζί.
Μπαινω στο μαγαζί και την ψάχνω παντού αλλά δεν την βλέπω.Βλεπω τον Στέφανο στον πάγκο και τον πλησιάζω.
«Πάλι εδώ;»με ρωτάει.Ήρθα και πριν αλλά δεν είχε ερθει.
«Ηρθε;Που είναι;»τον ρωτάω.
«Παρη...μην τα κανείς χειρότερα...»
«Που είναι Στέφανε;»
«Στην αποθήκη αλλά μιλήσαμε και Καλυτερα να....»λέει αλλά έχω ήδη φύγει από εκει και καθομαι έξω από την αποθήκη.Εκανα πρόβες στο σπιτι.Τι ακριβώς να της πω,πως να της το πω για να καταλάβει.Αλλα όπως και να το έλεγα το γεγονός δεν αλλάζει.Ακομα ακούγεται άσχημο.
YOU ARE READING
Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)
Romance*13 βιβλιο* •2 της σειράς Σαντα Ροζα• Παρης και Λαουρα. Μια γνωριμία που δεν την περιμενε κανείς στην θάλασσα της Σαντα Ροζα.Αυτος θέλει να την βοηθήσει και αυτή μένοντας στον δρόμο δεν έχει αλλη επιλογή από το να δεχτεί.Νιωθει κυνηγημένη χωρίς καν...