27.
Αυτό με πλήγωσε.Ένα είναι το ηθικό δίδαγμα αυτουνου.
Δεν πρόκειται να ξαναπιώ ποτέ!!!
Ποτέ όμως!Ακούω χτύπημα στην πόρτα και μετά από λίγο βλέπω την Αλεξάνδρα να μπαινει γελώντας μέσα.
«Καλημέρα.Οσο καλή μπορεί να είναι για σένα...»λέει.
«Μέρα...»λέω.
«Πως είσαι;»με ρωτάει.
«Το κεφάλι μου πονάει λίγο.Και σηκώθηκα να κάνω εμμετο κάποια στιγμή...»λέω.Και έπρεπε να το δει ο Παρης.Ποσο ρεζίλι μπορώ να γίνω στα μάτια του.
«Αλλά γενικά καλά σε βλέπω...»λέει.
«Και δυο τρομάρες»λεω.
«Πάντως τον τιμώρησα τον Μάριο.Να ξέρεις...»λέει και τρίβει τα χέρια της.Οχ.
«Τι εννοείς τον τιμωρήσεις;»ρωτάω.
«Για αυτό που σου έκανε βέβαια»
«Τι ακριβώς του έκανες;»ρωτάω.Γελάει πονηρά.
«Του εκρυψα όλα τα προφυλακτικά.Μα όλα όμως!!»λέει και μπαινει η Άννα μέσα.
«Προφύλακτικα ακούω.Θα σου έδινα αλλά πλέον δεν χρησιμοποιούμε»λέει η Άννα.
Ή εγώ ακόμα ζαλίζομαι ή πήγε η κουβέντα τελείως άλλου.
«Όχι όχι δεν είναι για μένα!!»λέω γρήγορα στην Άννα αφού απευθύνθηκε σε εμένα.
Γελάει.
«Τι;Το κάνατε χωρίς;Δεν του το είχα του Παρη.Βρε μπραβο...»λέει.Ο θεε μου.
«Λέμε για τον Μάριο...»λέω για να ξεδιάλυνω την κατάσταση.Φυσικα τώρα μπερδεύτηκαν πιο πολύ.
«Και εσυ με τον Μάριο;;;Μέλι έχει αυτό το παιδί να πούμε...»λέει τώρα.
«Μέλι όχι αλλά έχει κάτι άλλο από ότι μου λένε όλες.Δεν το έχω δει αλλά οι φήμες το λενε...»λέει η Αλεξάνδρα.Εννοει αυτό που νομίζω ότι εννοει;!
«Τόσο προικισμένος όμως;Τόσο πολύ;»λέει η Άννα.
Τέλικα αυτό που κατάλαβα εννοει!
«Και ο Παρης;»
«Ο Παρης με είδε να κάνω εμμετο αλλά ας μην το θυμηθω αυτό τώρα γιατί ζαλίζομαι πιο πολύ»λέω.
«Δεν το ξερει για τον Μάριο;»με ρωτάει.Αντε πάλι!«Δεν κοιμηθηκε με τον Μάριο μωρε.Κολλησες εσυ!»λέει η Αλεξάνδρα.
Και τότε η Αλεξάνδρα της εξήγησε τι ακριβώς έγινε και εγώ έριξα νερό στο πρόσωπο μου για να ξυπνησω και να μην είμαι σαν τον Χαγκριντ από τον Χαρυ Πόττερ.
YOU ARE READING
Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)
Romance*13 βιβλιο* •2 της σειράς Σαντα Ροζα• Παρης και Λαουρα. Μια γνωριμία που δεν την περιμενε κανείς στην θάλασσα της Σαντα Ροζα.Αυτος θέλει να την βοηθήσει και αυτή μένοντας στον δρόμο δεν έχει αλλη επιλογή από το να δεχτεί.Νιωθει κυνηγημένη χωρίς καν...