29.
Την έχω πατήσει ασχημα από ότι φενεται.Κόβω ένα λεμόνι και το βάζω μέσα και το πάω στο τραπέζι.
«Ευχαριστούμε Λαουριτα...»μου λενε και τους χαμογελαω.Τώρα πάω στα παιδιά.Ηταν όλοι εδώ.Και ο Παρης.Μονο ο Στεφανος ελειπε που ήταν στην κουζινα.
«Ξανθούλα.Τι θα μας φέρεις;»λέει ο Μαριος.
«Ότι θέλετε»λέω.
«Κερνάς;»ρωτάει ο Παρης.Καθαρίζω τον λαιμό μου.
«Μόλις έφτιαξαν «το ποτό του Παρη».Να φέρω;»ρωτάω.
«Φυσικά και να φέρεις!»λέει η Αλεξάνδρα και πάω στον πάγκο.Παιρνω τέσσερα ποτήρια και τα βάζω στην σειρά.Μετα βάζω αυτό το ποτό σε όλα και μετά το χυμό καρπούζι.Βαζω από δυο παγάκια και παιρνω ένα κουτάλι για να τα ανακατεψω.Κραταω με το ένα χέρι το ποτήρι και με το άλλο ανακατεύω.
«Στο δικό μου θέλω πιο πολύ χυμό καρπούζι...»ακούω από πίσω μου και πετάχτηκα πανω.Τρομαξα αφού δεν τον άκουσα να έρχεται.
«Εντάξει...»λέω και παιρνω τον χυμό και βάζω πιο πολύ σε ένα ποτήρι.«Θες βοήθεια;»με ρωτάει.
«Όχι.Το χω.Ευχαριστω...»λέω και του γυρνάω την πλάτη κάνοντας την δουλειά μου.Μετά τα πρωινά δεν ξέρω πως πρέπει να φερθώ.Αν πρέπει να κάνω ότι δεν έγινε τίποτα ή αν πρέπει να το συζητήσουμε.
Στην πισίνα ήρθαμε κοντά.Και νόμιζα ότι θα με φιλαγε.Και ήθελα να με φιλήσει.Πραγματικα ήθελα.Μεχρι και τα μάτια έκλεισα.
Αλλά μας σταμάτησαν τα παιδιά.Και τώρα δεν ξέρω τι να κάνω.Τι να σκεφτω.Πως να φερθώ.Τι να του πω.Δεν ξέρω τίποτα.Εχω ένα κόμπο στο στομάχι και καθόλου όρεξη για φαγητο.
Γιατί να είναι όλα τόσο μπερδεμένα...
Νιώθω κάτι πάνω στην πλάτη μου και όταν καταλαβαίνω τι είναι σταματησα να αναπνέω.
Ο Παρης είναι.Το στήθος του Παρη πάνω στην πλάτη μου να με πιέζει ελαφρά.
Αναπνεε Λαουρα.Αναπνεε.
«Σίγουρα δεν θες βοήθεια...;»λέει σιγά στο αυτί μου.Το είπε τόσο σιγά και είναι τόσο κοντά στο αυτί μου που με έκανε να ανατριχιασω.Και όχι μόνο να ανατρίχιασω αλλά και να νιώσω περίεργα.
Νιώθω την ανάσα του στο αυτί μου.
«Ε...;»ξαναλεει.
Σωστά το ξέχασα ότι με ρώτησε κάτι.
«Ο...όχι.Καλα είμαι...»λέω.
«Εντάξει τότε...»λέει και φεύγει και κάνει ένα βήμα πίσω και όταν γυρνάω είχε εξαφανιστεί.
YOU ARE READING
Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)
Romance*13 βιβλιο* •2 της σειράς Σαντα Ροζα• Παρης και Λαουρα. Μια γνωριμία που δεν την περιμενε κανείς στην θάλασσα της Σαντα Ροζα.Αυτος θέλει να την βοηθήσει και αυτή μένοντας στον δρόμο δεν έχει αλλη επιλογή από το να δεχτεί.Νιωθει κυνηγημένη χωρίς καν...