13.
Ας την παντρευτώ να τελειώνουμε δηλαδή...Χτυπάει το κουδούνι και αυτό σημαίνει ένα πραγμα.Οτι δεν είναι ο Μαριος και η Αλεξάνδρα αφού αυτοί ποτέ δεν χτυπανε.Παντα έρχονται από την πίσω πόρτα.Ακομα και αν τους το έχω πει απειρες φορές να μην.
Αν κλειδωσω την πίσω πόρτα θα είμαι κακος;
Ανοίγω και έρχεται με φορά πάνω μου και βάζει τα χέρια της γύρω από τον μέση μου.Εχει ψηλώσει.
Κλείνω την πόρτα και σκύβω στο υψος της.
«Τι έγινε μικρή;»λέω.
«Μικρό είναι το ματι σου.Εγω είμαι δέκα.Που ξέρεις τι σημαίνει αυτό;»λέει.
«Όχι»λέω.
«Ότι σε πέντε χρόνια μπορώ να ανοίξω δικό μου facebook και ινσταγραμ όπως την Άννα!»λέει περήφανα.Που να ήξερε ότι στην ηληκια της οι περισσότεροι έχουν.
«Ο Στεφανος σε έφερε;»ρωτάω και πάμε στο σαλόνι.
«Ναι.Ηρθα να με βοηθήσεις στα μαθήματα.Δεν καταλαβαίνω τίποτα με την δασκαλα που έχουμε.»λέει και αφηνει την τσάντα κάτω και βγάζει τα βιβλία.«Και ήρθες στον δάσκαλο Παρη...»λέω.Το κάνω συχνά αυτό.Την βοηθάω στα μαθήματα.Το εκανα από πέρσι που τους γνώρισα.Ειναι σαν κάτι που έχουμε η Ξενια και εγώ.
«Ναι.Ο Στεφανος λέει ότι πρέπει να σε εκμεταλλεύομαι αφού δεν μου παιρνεις λεφτά»λέει.
Φυσικά.Πολυ Λογικο ακούγεται.
«Ο αδερφός σου είναι πολύ έξυπνος»λέω ειρωνικά.
«Εσυ είσαι πιο πολύ»λέει και χαμογελάει γλυκά.«Ξεκινάμε με Μαθηματικά;»λέει ενώ μου βάζει το βιβλίο στο πρόσωπο μου.
***
«Σκλάβοι!Φερτε μου λίγα τρόφιμα»
«Θα φέρουμε τα πιο φρέσκα τρομαχτικοτατε!»
«Ένα σταφύλι από το αμπέλι φοβερότατε!Μια καθαρισμένη μπανάνα για να γεμίσει η κοιλιτσα σας!»λέει ο Μπόμπ.
«Ένα φρέσκο καρπούζι από τα λιβάδια της κοπριάς Φοβεροτατε!»λέει ο Πατρίκ και πετάει στον καλαμάρι ένα καρπούζι και αυτός πέφτει κάτω.Και εγώ και η Ξενια ξεκαρδιζόμαστε με αυτό.
«Αυτό το επεισόδιο είναι γαματο!»λέει και παίρνει ένα κομμάτι αχλάδι από το πιάτο.
«Πολύ συχνά δεν λες αυτήν την λέξη Ξενια;Δεν αρεσει και στον αδερφό σου...»λέω και κουνάει το κεφάλι της πέρα δωθε κουνώντας και την κοτσίδα της με τα καστανα μαλλιά της.
YOU ARE READING
Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)
Romance*13 βιβλιο* •2 της σειράς Σαντα Ροζα• Παρης και Λαουρα. Μια γνωριμία που δεν την περιμενε κανείς στην θάλασσα της Σαντα Ροζα.Αυτος θέλει να την βοηθήσει και αυτή μένοντας στον δρόμο δεν έχει αλλη επιλογή από το να δεχτεί.Νιωθει κυνηγημένη χωρίς καν...