12.Λαουρα

2K 261 37
                                    

12.
Γέλασα γιατί ένιωσα λες και διάβασε το μυαλό μου.






Όταν ανοίγει η πόρτα του μαγαζιού και ακούω το κουδουνάκι που ακούγεται κάθε φορά που μπαινει κάποιος,γυρνάω να δω ποιος είναι και βλέπω μια κοπέλα μελαχρινη.Περιμενα να κάτσει σε ένα τραπέζι αλλά δεν έκατσε.Πηγε πίσω από τον πάγκο και αφού ήμουν έτοιμη να της πω ότι απαγορεύονται οι πελάτες να πάνε εκει πλησιαζει τον Στέφανο και τον αγκαλιάζει.

Αυτή πρέπει να είναι η Άννα λοιπόν.

Φόραγε ένα μπλε φόρεμα και πλατφόρμες.
Ουαου.Ηταν πολύ όμορφη.Σαν μοντέλο.

Ο Στεφανος την φιλάει και αυτή του χαϊδεύει τα μαλλιά.Αυτη είναι πολύ Ωραια εικόνα.Ταιριαζουν.

«Λαουρα;Ερχεσαι λίγο;»φωνάζει ο Στεφανος και τρεχω κοντά του.

«Ναι;»λέω.
«Να σου γνωρίσω την κοπέλα μου.Α...»
«...ννα.Αννα»λέω και γελάει φενοντας τα άσπρα της δόντια.

«Έχω ακούσει πολλά για σένα.Χερομαι που επιτελους σε γνωρίζω»λέω.
«Και εγώ έχω ακούσει για σένα που εχεις κλέψει την καρδιά τ—»πάει να μιλήσει  η Άννα αλλά ο Στεφανος της βάζει το χέρι του στο στόμα της και το  κλεινει.

«Την καρδιά του μαγαζιού εννοει.Ολοι σε συμπάθησαν και ολας...»λέει ο Στεφανος και βγάζει το χέρι από το στόμα της.
«Ναι ναι αυτό εννοούσα»λέει εκείνη.

Και ολας;Αφού δυο μέρες δουλεύω μόνο...

«Είσαι πολύ όμορφη.Το φυσικό σου είναι αυτό;»με ρωτάει η Άννα δειχνωντας τα μαλλιά μου.
«Ναι»λέω.
«Τι Ωραια»λέει αυτή.
«Φτάνει τώρα!Πισω στην δουλειά!»λέει ο Στεφανος και την φιλάει στο κεφάλι πριν μπει στην κουζινα και εγώ πίσω στα τραπέζια.

                  ***

Πάω να περάσω αλλά μια κοπέλα είναι μπροστά μου έτσι πάω αριστερά αλλά πάει και αυτή,μετά πάω δεξιά αλλά μετά πάει και αυτή.

Οκ...

«Εσυ πρέπει να είσαι αυτή έτσι;»λέει.
«Ορίστε;»λέω μην καταλαβαινωντας τι λέει.
«Εσυ είσαι ξανθιά και καινούργια αρα εσυ θα είσαι.Που μένει στο σπιτι του Παρη...;»λέει.

Γιατί μιλαει έτσι επιθετικά;Σαν να θυμωσε;Μήπως είναι η κοπέλα του;Δεν θυμάμαι να έχει αναφέρει ότι έχει κάποια ούτε έχει έρθει κάποια σπιτι.

Αλλά φυσικά και θα έχει.

«Ναι.Γιατι;»λέω.
«Θα του κατσικωθείς πολύ καιρό;Να ξέρω δηλαδή...»λέει.

Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now