18.Λαουρα

2.1K 247 37
                                    

18.
Δεν είμαι ξεχωριστη.Αυτο είναι το μόνο σίγουρο...



Όταν σηκώθηκαν για να φύγουν,ο Παρης μου πρότεινε να πάμε μαζί σπιτι αλλά του είπα να πάει χωρίς εμένα επειδή θα κάτσω να βοηθήσω τον Στέφανο να κλείσει.

Σήκωσα τις καρέκλες πάνω στα τραπέζια,έτσι πως κάνουμε πάντα δηλαδή για να καθαρίσουμε αύριο το πάτωμα.

«Θα μπορούσες να φύγεις με τον Παρη...»μου λέει ο Στεφανος.
«Όχι.Δεν πειραζει.Θα σε βοηθήσω...»του λέω και του χαμογελαω.

Το λιγότερο που μπορώ να κάνω.Μετα από όλα δηλαδή.Και δεν χρειάζεται να πάω μαζί του.Δεν με θέλει άλλωστε.Ολα τα κάνει επειδή με λυπάται.Και αυτός είναι ο μόνος λογος.

Με λυπάται.
Ποσό άσχημο ακούγεται.
Ειδικά όταν λέω για τον Παρη.

Για αυτό όταν ήρθε η μαμά του με έκρυψε.Επειδη ντρεπεται για μένα.Ντρεπεται μην με δει η μαμά του.

Αλλά τι περιμενα;Τι;

«Όλα καλά με τον Παρη;»με ρωτάει.Η Αννα ήταν έξω από το μαγαζί και μίλαγε στο τηλεφωνο.
«Ναι μια χαρά...»λέω.Δεν έχω κάτι μαζί του.Δεν φταίει αυτός που του κατσικωθηκα στο σπιτι.Με λυπήθηκε και με βοήθησε.Και όσο και αν δεν μαρεσει αυτό έτσι είναι η πραγματικότητα.

Τι νόμιζα;Ότι το κάνει επειδή,δεν ξέρω,με συμπάθησε ας πούμε;Έτσι πως τον συμπάθησα εγώ;

Όχι βέβαια.

«Δεν πολυμιλαγε ο Παρης.Και γενικά μιλάει.Για αυτό το λέω...»μου λέει.

Δεν απαντάω.

«Στέφανε;Να σε ρωτήσω κάτι;»του λέω και σταματάει αυτό που κάνει και κάθεται στην ακρή του τραπεζιού. «Φυσικά»λέει και με κοιτάει.

«Είμαι καλή στην δουλειά μου;Εννοώ με το μαγαζί.Ειμαι καλή;»ρωτάω.

Δεν ξέρω αν ξεπερνάω τα όρια.Στο κάτω κάτω είναι το αφεντικό μου αλλά θέλω να μάθω.Θελω να μάθω αν τα λεφτά που θα πάρω θα τα αξίζω ή τα παιρνω επειδή ο Στεφανος του χρωστάει.

Με κοιτάει απορημένος.
«Πως σου ήρθε αυτό τώρα;»λέει.
«Απλά ξέρω ότι του χρωστάς χάρη.Του Παρη εννοώ και θέλω να ξέρω αν το κανείς επειδή του χρωστάς»λέω ειλικρινά.

«Ναι.Του χρωσταω αλλά δεν είσαι εδώ για αυτό.Νομιζεις αν τα έκανες όλα χάλια θα σε κράταγα;Όχι φυσικά!Εσυ με το ποσό γρήγορη είσαι και πως σε συμπαθησαν όλοι και το πως κάθεσαι να καθαρίσεις το μαγαζί ενώ εχεις σχολάσει το έκανες αυτό.Οχι ο Παρης.Ουτε εγώ.»λέει.
Γελάω με αυτό.Δηλαδη είμαι καλή στην δουλειά μου.Φευγει ένα βάρος από πάνω μου.

Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora