11.Παρης

2.2K 268 36
                                    

11.
Ναι.
Αυτό είναι αγκαλιά.
Είμαι 100% σίγουρος ότι αυτό θεωρείται αγκαλιά.




Δεν καταλαβαίνω.
Δηλαδή οκ ναι έβαλα το χέρι μου στην μέση της αλλά όχι για κακό.

Χτυπάω την πόρτα.
«Λαουρα άνοιξε σε παρακαλώ...!»λέω αλλά δεν απανταει.

Μπήκε γρήγορα μέσα και δεν έχει βγει.
«Λαουρα!Ανοιξε!»ξαναλέω.

Ίσως εκανα βλακεία.Ναι.Το παρακανα.

«Λαουρα...»λέω πιο ήρεμα όταν ανοίγει.Βλεπω μια Λαουρα με κλεμμένα μάτια και να φοράει τα ρούχα της.Αυτα με τα οποία την γνώρισα.Μονο που το μαγιό της ήταν βρεγμένο έτσι έγιναν και αυτά.

«Που πας;»λέω.
«Φεύγω.Δεν έπρεπε ποτέ να έρθω εδώ.Ευχαριστω για όλα αλλά θα φυγω»λέει.

Δεν το πειστευω αυτό.Αφου μια χαρά ημασταν.Τοσο πολύ την πείραξε;

«Λαουρα συγνώμη αν εκανα κάτι που σε πείραξε οκ;Δεν το ήθελα.Δεν θα ξαναγινει»λέω.
«Εχεις δίκαιο.Δεν θα ξαναγινει.Επειδη δεν θα με ξαναδείς ποτέ.Αντιο Παρη»λέει και τρέχει προς την πόρτα.

Την προλαβαίνω και την πιάνω από το μπράτσο απαλά.
«Μην με ακουμπάς!»φωνάζει και την αφήνω.
«Λαουρα...περιμενε λίγο...μιλά μου.Τι συμβαίνει;»λέω μπας και καταλάβω.

Δεν μπορεί να είναι επειδή της εποιασα την μέση.

Πάει να φύγει και την κρατάω και με τα δυο χέρια μου τώρα από τα μπράτσα της.Δεν θέλω αφού δεν θέλει να την ακουμπαω αλλά δεν μπορώ να την αφήσω να φύγει.Δεν έχει καν που να πάει.

«ΑΣΕ ΜΕ!»φωνάζει.
«Λαουρα ακούμε λίγο...»λέω αλλά άρχισε να χτυπάει τα χέρια της στο στήθος μου πολλές φορές.

«Λαουρα.Ηρεμησε!»λέω.
«Άφησε με!ΟΛΟΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ!ΜΗΝ ΜΕ ΑΚΟΥΜΠΑΤΕ ΠΙΑ!»λέει.

Όλοι;

«Λαουρα ηρέμησε...»λέω πάλι αλλά αυτη συνεχίσει να χτυπιέται χτυπώντας με στο στήθος.Κουναγε το κεφάλι της πέρα δωθε και είχε κοκκινησει από τον θυμο.Εκλαιγε και ολας και φενεται λες και έχει παθει κρίση.

«Λαουρα!Εεεεειιιι....κοιτά με»λέω και σηκώνει τα μάτια της.

«Δεν θα σου κάνω κακό....»λέω πολύ σιγά.Και έτσι πως με χτυπαγε σταματησε αποτομα.Σπρωχνω τα χέρια της κοντά μου και βάζω το κεφάλι της στο στήθος μου τώρα.Την αφήνω να κλάψει εκει.

Έτσι πως έχει το κεφάλι και τα χέρια στο στήθος της περναω τα χέρια μου γύρω της χωρίς να πιασω την μέση της.

Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now