24.
Συνέχεια.Και ειδικά από τότε που γνώρισα εσένα.«Θελω μια χαρτοπετσέτα»λέει η κυρία Λουκια και σηκώνομαι γρήγορα και την παιρνω και της την πάω.
Έτρεχα.
Για να της πάω την χαρτοπετσέτα έτρεχα.
Αυτό λέει πολλά νομίζω.Έτσι πως τα κοιτάει όλα με απέχθεια την φοβάμαι λίγο.
«Μαμά η Λαουρα είναι φίλη μου.Δεν είναι υπηρέτρια σου.Δεν έχουμε υπηρέτριες εδώ.Όποιος θέλει κάτι έδω πέρα σηκώνεται και το παίρνει μόνος του...»λέει ο Παρης.
«Λες και ξέρει τι σημαίνει αυτό...»λέει ειρωνικά ο μπαμπας του.Μου είπε να τον λέω με το όνομα του χωρίς το «κύριε» μπροστά αλλά δεν μπορώ.Συνεχεια μου βγαίνει.Εχει και ωραίο όνομα.Σαν τον Παρη.
Ορφεας.
Όπως τον ελληνικό μύθο.«Να μας πεις εσυ που σίγουρα ξέρεις Ορφέα...»λέει η μαμά του.
«Σας παρακαλώ μην ξεκινάτε...»λέει ο Παρης.Τον ακούω ελαφρός εκνευρισμένο.Όταν μου είχε πει ότι οι γονείς του όλο μάλωνουν δεν είχα αυτό στο μυαλό μου.Αλλα τώρα καταλαβαίνω.Καταλαβαινω γιατί έλεγε ότι είναι Καλυτερα έτσι.Χωρισμενοι.Γιατι δεν μπορώ να τους φανταστώ μαζί αυτους τους δυο.
«Ήρθατε για μένα.Το θυμάστε αυτό έτσι;»τους ρωτάει ο Παρης.
«Φυσικά και ναι Γιε μου»λέει ο μπαμπάς του.
«Αν και είμαι θυμωμένη με εσένα ήρθα για τα γενέθλια σου ναι»λεει η κυρία Λουκια.Δεν μαρεσει αυτό.
«Ξεκίνησαμε...»μουρμουραει εκείνος διπλα μου.
«Δεν τα επιτρέπω αυτά τα πραγματα που κανείς!Έτσι σε μεγάλωσα εγώ;Τέτοια ανατροφή σου έδωσα;»
«Μην το σχολιάσω αυτό...»λέει ο μπαμπάς του.
«Μην ανακατεύεσαι!»λέει θυμωμένη και μετά γυρνάει στον Παρη πάλι.«Με έκανες ρεζίλι έτσι πως εξαφανιστηκες.Ειπα χίλια δυο για να διωρθωσω τα λάθη σου.Και δεν καταλαβαίνω τι σε εποιασε.Η Ελένη είναι πολύ όμορφη και έξυπνη»
«Και με λεφτά για να σε νοιαζει τόσο»λέει ο μπαμπάς του.
«Εσυ μην ανακατεύεσαι!»
«Ότι θέλω θα κάνω.Γιος μου είναι και έχω τα ίδια δικαιώματα με εσένα αν όχι παραπάνω»
«Τι είπες;Ίδια δικαιώματα;Εσυ ήσουν αυτός που με παρατησε μόλις γέννησα!Πως αυτό σου δίνει τα ίδια δικαιώματα;»
«Σε παράτησα επειδή άχρηστο με ανέβαζες άχρηστο με κατεβαζες!»
«Αφού ήσουν.Το μεγαλυτερο λάθος της ζωής μου ήσουν!»λέει εκείνη.
YOU ARE READING
Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)
Romance*13 βιβλιο* •2 της σειράς Σαντα Ροζα• Παρης και Λαουρα. Μια γνωριμία που δεν την περιμενε κανείς στην θάλασσα της Σαντα Ροζα.Αυτος θέλει να την βοηθήσει και αυτή μένοντας στον δρόμο δεν έχει αλλη επιλογή από το να δεχτεί.Νιωθει κυνηγημένη χωρίς καν...