36.Παρης

1.9K 239 33
                                    

Παιδιαααα
Thank you για τα 8Κ και Χερομαι για τα Ωραια σχόλια και μηνύματα και που σας αρεσει τόσο η σειρά Σαντα Ροζα.
Λοβ γιου❤️



36.
Πως το λέμε αυτό στην Ξενια όμως...;




Γελάει.Γελαει σαν χαζός.

«Μπορείς να σταματήσεις να είσαι χαζός για μια φορά;Είναι σοβαρό!»του λέω.

Δεν έχω κοιμηθει όλο το βράδυ.Σκεφτομαι ξανά και ξανά πως γίνεται ένα δεκάχρονο να θέλει να με παντρευτεί.Τετοια ηλικία εγώ έπαιζα με αυτοκινητάκια και κάναμε διαγωνισμό με τον Μάριο ποιος θα έχει τα πιο πολλα.Τετοια ηλικία γυρνάγαμε από το σχολειο και βλέπαμε power rangers και μαλωναμε για το ποιος θα είναι ο κόκκινος.Τετοια ηλικία η μαμά μου με πηγαινε σε όλες τις βαρετές δεξιώσεις και ανηπομονουσα να γίνω 18 για να φυγω από το σπιτι μου.Τα σπίτια μου δηλαδή αφού κάθε πέντε χρόνια άλλαζε άντρα.

«Φιλε αυτό είναι γελοίο που μόλις μου είπες...»λέει.
«Μάριε Φανταζου πως νιώθω εγώ...»λέω.

Μήπως φταίω εγώ;Μήπως είμαι πολύ κοντά της;Παράειμαι κοντά της;

«Και να σου πω...Για ποτέ ο γαμος;»λέει και έχει πέσει στα πατώματα από το γέλιο.

Γιατί του το είπα;Απορώ με τον εαυτό μου.

Α ναι.Σωστα.Επειδη δεν μπορώ να το πω στον Στέφανο.

«Χαχα πολύ αστειο...»λέω.
«Εγώ απορώ για ένα πραγμα.Εχει εμένα και διαλέγει εσένα;Θα έχει ψυχολογικά το κορίτσι δεν εξηγειται αλλιώς»λέει.

Το ότι αυτό τον νοιαζει μόνο δεν θα το σχολιάσω.

«Μπορώ να σου πω και τα θετικά του Μαριου αν θες...»
«Μην....Σε παρακαλώ...»λέω.Οταν ο Μαριος μιλάει για τον εαυτό του στο τρίτο πρόσωπο βλακια θα πει.

«Καταρχάς είμαι κορμάρα.Δεν θέλω να σου θυμίσω ότι μου ζήτησαν να γίνω μοντέλο και είπα όχι.ΕΓΩ.ΕΙΠΑ ΌΧΙ.»λέει.

Αυτό υσχυει αλλά μας το έχει πει εκατό φορές να πούμε.

«Δεύτερον είμαι τέλειος στο σεξ.Ρωτα όλη την Σαντα Ροζα...»λέει περήφανα.
«Δεν νομίζω να την νοιαζει την Ξενια αυτό ακόμα...»λέω.
«Τρίτον κοιτά προσωπικότητα.Τα σπάω ο άτιμος!»λέει.

Μόνο αυτός θα μπορούσε να το κάνει αυτό.Να αλλάξει την συζήτηση και από μένα να μιλάμε για αυτόν στο τέλος.

«Πως η συζήτηση μας καταλήγει πάντα σε εσένα δεν μπορώ να το καταλάβω...»λέω.
«Τζάμπα ανχωνεσαι.Θα πάει γυμνάσιο και μετά γα βρει κανενα αγοράκι να ασχοληθει και τέλος ο Παρης!Σου έχω πει για την Γωγω;Την κοπέλα που έχασα την παρθενια μου;Είχε κάτι βυζια ναααα!»λέει και βάζει τα χέρια του στο στήθος του.

Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now