21.
Ηταν γλυκά.Το είδος που θα μπορούσες άνετα να μεθυσεις με αυτά.Μπαινει γρήγορα στο δωμάτιο της.
Θα την φίλαγα.Και έξω στην βροχή και εδώ.Ηθελα να την φιλήσω δυο φορές και αν και την πρώτη σταματησα μόνος μου,την δεύτερη δεν το εκανα.Αν δεν ερχόντουσαν θα την φίλαγα.
«Μήπως ήρθαμε ακατάλληλη στιγμή;»ρωτάει ο Μαριος.
Δεν ξέρω αν αυτό είναι κακό ή όχι.Που μας σταματησε.Αν την αναστάτωνε τότε ναι.Ευτυχως που μας σταμάτησαν.
Αλλά έτσι πως έφυγε μάλλον δεν θα το ήθελε...
«Γίνομαι Παρης!!!»λέει ο Μαριος και κάθεται στον καναπέ.
«Τι;»λέω.
«Παρης.Γινομαι Παρης!»ξαναλεει.Κοιταω την Αλεξάνδρα αφού δεν βγάζω ακρη μαζί του.
«Είναι μια βλακεία που λέει συνέχεια...»λέει εκείνη και κάθεται διπλα του.Καθομαι απέναντι του όρθιος.«Τι εννοείς με αυτό;»τον ρωτάω.
«Να...τον Στεφανο και την Άννα συνέχεια τους διεκοπτες.Πηγαινες τις πιο ακατάλληλες στιγμές.Και τώρα αυτό που έκανες εσυ σε εκείνους το κάνω εγώ σε εσένα.Γινομαι Παρης!»λέει αηδιασμένος.
«Βλακα!»λέω.Λω και εγώ τι εννοουσε...
«Ηλίθιε»λέει εκείνος και μου κλεινει το ματι.
«Φτάνει τώρα.Φεραμε ταινία.Αφου βρέχει και δεν έχει να τρέχει πίσω από τα αθώα κοριτσάκια ο Μαριος είπαμε να δούμε ταινία όλοι μαζί.Την διάλεξε εκείνος αρα δεν έχει βρικόλακες»
«Δεν τρεχω πίσω από αθώα κοριτσάκια.Κανω σεξ!Ωραιο και απολαυστικό σεξ.Να το δοκιμάσεις καμία φορα μπας και φύγουν τα νεύρα σου»της λέει και εκείνη τον χτυπάει δυνατά στο κεφάλι.Τα ήθελε τώρα.
Κοιταω την Αλεξάνδρα.Αυτη την άλλη φορά με βοήθησε που δεν με εμπιστευόταν η Λαουρα.Μου είπε κάτι και όταν το εκανα με εμπιστεύτηκε και μου είπε.
Καθομαι στην μέση και την κοιταω.
«Τι;»λέει αυτή.
«Είσαι γυναίκα»της λέω.Αν δεν μπορεί αυτή δεν ξέρω ποια.Ο Μαριος γελάει. «Κοφτω εσυ!»του λέει και τον δείχνει με το δάχτυλο.
«Έτσι λέω Παρη...ότι είμαι γυναίκα...»λέει εκείνη.
«Θέλω συμβουλή.Τι θα έκανε αυτή η Έλενα στην θέση μου...»λέω.
«Σοβαρά τώρα;Ρωτάς τι θα έκανε μια πρωταγωνίστρια σε μια σειρά;Μια που ερωτευται δυο αδέρφια;»λέει ο Μαριος.
«Ερωτεύεται δυο αδέρφια;Σοβαρά τώρα;»λέω.
«Ξεφύγαμε νομίζω από το θέμα.Μαλλον για την Λαουρα θα έχει να κάνει.Ριχτο!»λέει η
Αλεξάνδρα.
YOU ARE READING
Θα Σε Αγαπάω (#2 Σαντα Ροζα)
Romance*13 βιβλιο* •2 της σειράς Σαντα Ροζα• Παρης και Λαουρα. Μια γνωριμία που δεν την περιμενε κανείς στην θάλασσα της Σαντα Ροζα.Αυτος θέλει να την βοηθήσει και αυτή μένοντας στον δρόμο δεν έχει αλλη επιλογή από το να δεχτεί.Νιωθει κυνηγημένη χωρίς καν...