Yeni bölüm bu canlarım jskfkskdkd sürekli update yapıyorum çünkü okunma sayısı ortalamadan düşük oluyor, bu da attığım bölümü görmediğiniz gösteriyor. Bir de oy verirseniz ve yorum yaparsanız sevinirim, normalde takmıyorum ama sadece burada değil, tüm kitaplarımda okunma sayısıyla oy sayısının arasında uçurum olunca bazen neyi yanlış yapıyorum acaba demeden edemiyorum, neyse yine de size kalmış tabi ki kimseyi zorlamam❤️
İyi okumalar❤️
_
Bu sefer güneş ışıklarının gözlerimi zorlamasıyla uyanmıştım bugün. Gerçekten rahatsız edici bir şeydi bu, insanlar böyle nasıl güzel başlıyordu güne anlamıyordum. Gözlerimi kapalı olmasına rağmen yakan güneşe sırtımı döndüm. Bu sefer de sırtımı yakmaya başlayınca oflayarak kalkmıştım yataktan. En azından uykumu aldığımı hissediyordum. Uzun süre uyuduğumda dinç oluyordum diğerlerinin aksine. Saate baktığımda 15.20 olduğunu görmüştüm. Dün gece sabaha karşı gelmiştik o yüzden iyi uyumuştum. Normalde olsa akşama kadar uyurdum. Ama güneş işte..
Yataktan kalkıp banyoya gitmiştim. Duş almak şu an çok zor geldiği için üzerimdekileri değiştirmekle yetinecektim bugün. Elimi yüzümü bol suyla yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Ağzımı çalkalarken kahvaltı yapmadığım aklıma gelince sabır dileyerek işimi bitirmiştim. Hangi akılla kahvaltıdan önce diş fırçalıyordum anlamıyordum. Mutfağa doğru giderken telefonuma bildirim geldiğini duysam da takmayarak ilerlemiştim. Kendime tost hazırlayacaktım. Hazır malzemeleri çıkarıp tostumu hazırlamış ve olmasını beklemiştim. O sırada odaya gidip telefonumu almıştım. İki mesaj, üç cevapsız arama vardı. Mesajlardan biri Yoongiden diğeri bilmediğim bir numaradandı. Aramalardan biri sanırım reklam içindi, diğer ikisi de Yoongiydi yine. Mesajları açmıştım aramaları es geçerek.
Yoongi Hyung:
Kahvaltını yap ve unutma bugün çarşamba. Seansa gelecektin ya hani onu hatırlatayım dedim ve yine unuttuysan söyleyeyim saat 16.00 da.Ne? 16.00 mı? Yarım saatim mi var yani? Hayatta yetişemezdim.
Jungkook:
Yeni uyandım. Yetişebileceğimi sanmıyorumYazdıktan sonra diğer mesaja yöneldim. Bilmediğim bir numaradandı.
Bilinmeyen Numara:
Günaydın! Bugün seansa gelmeyi unutma -K.Taehyung
Not: Numaranı Yoongiden arakladım ^^Taehyungun numarasıydı bu. Arakladım derken? İzin almadan mı almıştı yani? Haberi yoktu o zaman? Her neyse. Cevap vermeden telefonu masaya bırakıp hazır olan tostumu almış ve masaya oturup yemeye başlamıştım. Evet masaya, sandalyeye değil. Telefonum çalmaya başlayınca oflayarak elime almıştım. Taehyung arıyordu ya da Yoongi mi demeliyim? Onun telefonunu açmayacağımı düşünmüş olmalıydı.
"Efendim?"
"Jungkook? Yeni uyanmışsın. Taksiye atladığın gibi buradasın. O yüzden hızlı hareket et ve yetiş. Bekliyorum bak"
"Bu hafta iki kez gelmesem olmaz mı?"
"Olmaz. O yüzden kaldır poponu ve hemen buraya gel. 20 dakikan var" diyip yüzüme kapattığında oflayarak telefonu bırakmıştım. Tostumu hızla yemeye çalışmıştım.
Düşündüğümün aksine Taehyung konuşmuştu ve biraz garip olmuştu bu. Yani, ne bileyim. Telefonda ya da normalde Yoongiden başkasıyla konuşmayınca garip oluyordu işte. Saate baktığımda 15.42 olduğunu görünce son lokmamı da yiyip su içmiş ve hızla odama gidip üzerimi değiştirmiştim. Vazgeçilmez kıyafetlerim olan yırtık bir kot ve siyah bir tişört giyinip saçlarımı tarayıp hafifce karıştırmıştım. Doğal duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Beginning: taekook
Fanfiction7 Eylül 2020 Not: Yavaş yavaş yazım yanlışları düzeltilmeye başlandı. Diğerlerinden farkları cinsiyetleri değil, birbirlerine olan tükenmek bilmeyen sevgileriydi. 05.09.2018