*Huszonkettedik*

395 12 3
                                    

Ilyen nincs, csak is veled történhet ilyen. Azt hittem hogy sosem láttom viszont most meg az állás interjún derül ki, hogy ő a nagy főnök a Donovan cég tulajdonosa. De persze Lea ennek nem tudtál utána nézni, ugyan miért.
"Asszem tényleg jól esne az a be igért pia. "
Miután a szemébe néztem és ő fel sem ismert el jöttem. Szó szerint ott hagytam őket. Nem fogok akkor sem vissza menni, ha az lenne az utolsó hely. Jasmine válaszára várva, sétálok tovább a park felé. Ott nyugodtan le tudok majd ülni és csalódni saját magamba, hogy ennyire hogy lehetek makacs és kislányos. Meg láttam Dale-t és el szaladtam. A telefonom rezzegve jelzi hogy üzenetem érkezett.
"valakinek rossz napja van. Nem sikerült? "
"annál sokkal bonyolultabb és fájdalmasabb. "
Írok vissza majd le ülök az egyik padra és a parkban játszó gyerekeket figyelem. James és az én kapcsolatom a költözésem előtt lett igazán jó, az előtt csak inkább el viseltük egymást. Bár már az is több volt mint a semmi, mert Margarete is boldogabb volt, hogy nem akartuk ki nyírni egymást minden percben. És amikor be jelentettem, hogy maradok akkor láttam apát is elsőnek sírni. Persze nem a szomorúságtól, mert utána mindent meg beszéltünk és el mondta hogy nagyon szeret. A sok munkája miatt nem sokat találkoztam vele, de amikor otthon volt színte mindig be vont engem is a családi beszélgetésbe és később mikor már érettebb lettem ki is kérte a véleményem.
-Ezek szerint van mit mesélned. - szólit meg mosolyogva Jasmine.
-Te hogy? - kérdezem döbbenten.
-Tudtam hogy ha a szar napod van ide jössz. Mióta ide költöztél egyedül ezen a helyen voltál egyedül. Jó meg figyelő vagyok. - mondja majd le ül mellém.
-Igen, azt most észre vettem. - mondom majd szomorúan az ölébe hajtom a fejem.
-Akkor el mondod? Vagy piával és a hatalmas esti bulival kell ki szednem belőled. -
-Dale. Ott volt Dale. - nézek a szemébe. - ő a Donovan cég tulajdonosa. És amikor meg láttam meg ijedtem, de ami a legszörnyűbb fel sem ismert. -
-Na ez aztán a váratlan fordulat. De én tudtam. - mondja mosolyogva.
-Hogy mi? - akadok ki rajta.
-Igen, azt akartam hogy, találkoz vele hiszen te látni akartad. Tudtam hogy hiányzik ezért is írtam nekik egy E-mailt és persze jelentkeztem is helyetted. -
-Ezt nem hiszem el. Te mind végig tudtad, de nem szóltál róla? Miért? És ne probáld még egyszer el mondani ezt a hülyeséget amit az elöbb mert nem hiányzott csak amikor kicsi voltam és még emlékeztem rá hogy ő is az életem része volt. Most már nem akarok róla tudni sem, mert egy hazug disznó aki sose tarja be amit ígér. - mondom idegesen.
-Jól van nyugi vad macska. Csak is azért tettem mert rád írva hogy szükséged van rá. Hogy hiányzik és nem érdekel mit mondasz vagy mit akarsz be hazudni magadnak, én láttom és nekem ennyi elég is. - mondja. - és most szépen vissza mész és el nézést kérsz mert le léptél, el mondod hogy igazán rossz napod volt és hirtelen meg ijedtél hogy nem fog sikerülni. Aztán pedig vársz és meg látjuk mi lesz. - fejezi be idegesen, miközben a levegőért kapkod.
-Nem fogok oda vissza menni akkor is ha az életem múlik rajta. Inkább akor meg halok, de Dale Donovan soha többé nem fog be folyásolni. Már a szívem el temetett egy embert aki soha többé nem fog vissza jönni, Dale temetése is készülőbe van. Ugyan is aki ott volt ő már nem az a Dale volt akit én akor meg szeretem. - nézek a barátnőm szemébe. - kérlek Jasmine értsd meg és ne akarj bele szólni, mert nem akarok veled össze veszni. Fontos vagy és azt szeretném ha így is maradna. -
-Ez aranyos, de ismerlek, tudom milyen vagy és azt is tudom mikor vagy igazán boldog és mikor vagy szomorú. Láttam hogy hogy mesélsz Dale-ról. Kislányként láttot utoljára, persze hogy nem ismert fel elsőnek. De ha így csinálsz és nem is adsz esélyt neki nem is fog. - talán igaza van Jasmine-nak de én már ebbe bele fáradtam. Nem akarok semmi mást csak a saját életemet rendbe hozni.

***

Végül miután Jasmine-val meg beszéltük a dolgokat fel hagyott azzal hogy meg győzőn, menjek vissza készülődni keztünk az esti bulihoz.
-Szerinted a vöröset vagy a feketét vegyem fel? - kérdezi, majd mosolyogva fel mutatja a két rövid szoknyát.
-Attól függ hogy mit akarsz? A vörössel a fiúk meg akarnak majd dugni, a feketével is de a vörös eléggé erotikus szín. - magyarázom.
-Akkor a vörös kell. - mondja nevetve majd vissza sétál a szobájába. Én is gyorsan ki választok egy fekete, vörös csipkékkel díszített egybe ruhát, szerencsére ez nem olyan rövid mint amit Jasmine választott magának, de azért mutat is valamit. Meg amúgy sincs más ruhám, mert hát még nem igazán tudtam venni magamnak. Ezért a ruháért úgy hogy le árazásnál vettem fizettem negyvenöt dollárt. És hát az én tartalék pénzem mind rá ment erre a rucira. De mivel én imádom ezért nem bántam meg sose.
-Te ebbe jösz? - kérdezi Jasmine mikor már rajta van a kiválasztott ruha. Rajta minden olyan jól áll. A szép nap barnított bőréhez nagyon is megy a vörös.
-Igen, miért? - kérdezem meg fordulva.
-Semmi, csak csinos vagy. Illik a hozzád, mert ki hangsúlyoza a vörös szőke hajad. Na és a szemeidről már nem is beszélek. Cuki vagy még is szexy és titokzatos. - néz végig rajtam. - már csak a cipő, mert ez a lapos sarkú topánka nem igazán jó. De szívesen kölcsön adom a fekete magasarkúmat. Úgy még a vádlid is látszani fog. Akkor majd te sem fogsz panaszkodni a pasikban. Jönni fognak mint a raj. - nevet fel hangosan a meg jegyzésén.
-Nem, tudod hogy nem szeretem a magasarkú cipőket. - mondom el pirosodva.
-Tudom, de baba. - jön közelebb majd a hajammal babrálva fojtatja. - így sose fogsz be pasizni. Már pedig idáig csak egy pasi volt az életedben és annak is már körülbelül egy éve hogy szexeltél. Itt az idő hogy újra és tudod mit legyél kicsit ribancos. Legyen az egy egyéjszakás pasi is nekem mindegy. -
-De én nem tudok olyan maga biztos lenni mint te. Tapasztalatlan vagyok a pasizás terén. - mondom kínosan. Idáig csak egy komoly kapcsolatom volt és az is tavaly ért véget amikor is meg lepiből meg látogatam de más volt éppen az ágyában. Amikor pedig rá kérdeztem hogy mióta tart, bunkón azt válaszolta hogy már a kapcsolatunk elején úgy érezte hogy én nem vagyok neki jó, de azért le feküdt velem. El vette a szűzeségemet és odébb állt. Kedves igaz? Akkor Jasmine el ment hozzá és szó szerint tökön vágta egy baseball ütövel, aztán pedig el mentünk és egy hatalmas bulit csaptunk. Ezért mondom hogy ő a legjobb barátnőm aki valaha volt.
-Hahó, Lea? - rángat ki a gondolataim közül.
-Igen bocsi csak el gondolkodtam. - motyogom.
-Akkor ribanc leszel? - kérdezi mosolyogva.
-Igen, ribanc leszek. - mondom én is mosolyogva.
-Szuper, hozom a cipőt. - tapsikol majd ki szalad sikítva a szobámból. Ez a nő határozottan nem normális de most nem tudok mit tenni vele, így szeretem ahogy van.
Nem sokkal később újra meg jelenik kezében egy vörös talpú fekete bőr magasarkúval.
-Buli lesz, és te most egy hatalmas ribanc leszel aki ma határozottan dugni fog. - ordítja hangosan. Én pedig hangosan nevetni kezdek rajta.

A Kilenc betűs Szó! (BEFEJEZETT) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin