2/1.

355 14 8
                                    

Két évvel később...

Ez alatt a két év alatt elég sok minden történt velem, ami egy kissé meg változtatta az életemet de talán a legfontosabbal kezdeném. Haza költöztem és nyitottam egy egyszerű kis botlott amiben leginkább régiségeket adok el vagy veszek meg. Ez még egy éve teljesen jól is működött, aztán jöttek a ki adások, el adósodtam és muszáj volt még egy munkát vállalnom,hogy ki tudjam fizetni a bérleti díjat.

- Lea, ki tudnál jönni egy percre? - ordít be a raktárba Lola, aki néha napján be szokott segíteni.Még az éteremben,ahol dolgozok ott ismerkedtünk össze és lettünk barátnők. Jasmine éli az ő hazás életét de azért néha ő is el jön meg látogatni de vele már nem igazán erős a kapcsolatunk. Nem olyan mint volt.

- Igen.egy perc.- válaszolok végül, majd le rakom a dobozokat és hangosan sóhajtok egyet. Miután kellőképpen fel készültem,hogy a legjobb formámat hozzam ki sétálok. Egy idős hölgy figyel,barna szemével szinte úgy érzem a lelkembe lát,pedig fogalmam sincs ki lehet az. Erőltettet mosollyal az arcomon teljesen felé fordulok. - Jó napot,miben segíthetek? -

- A bolt tulajdonosával akarok beszélni, eléggé fontosról.-

- Én lennék az, meg tudhatom miről van szó? -

- Nos ajánlatot szeretnék tenni,a boltja meg vásárlására. Rész tulajdonos lenne,nem akarom teljesen fel bolygatni és nem szeretném el venni magától a kemény munkával meg született boltot sem. - a szívem ezerrel kezd el verni,ahogy bele gondolok milyen lenne osztozni valakivel. Nem kéne egyedül meg hoznom döntéseket.

- Mennyire gondolt? - kérdezem,ha többet mond a tartozásaim összegétől minden félképpen bele kell egyeznem. Ki tudnám fizetni az el marad lakbéremet és a bolt bérleti díját.

- Fél millió dollár. - köpni nyelni nem tudok,a hatalmas összeg miatt. Ez határozottan több mint amire gondoltam. Ennyit meg sem ér,pedig az enyém és sose tanultam üzleti vagy pénzel kapcsolatos szakmát. Egyszerű alap kereskedelemmel és közepes fokú ápoló bizonyítvánnyal rendelkezem.

-Kérek egy pár napot még át gondolom a lehetőségeket,és szerződést írok az ügyvédemmel. - mondom kissé dadogva.

- A szerződés már meg van,és annyi napot kap amennyi természetes elég magának.- körül néz az apró helyiségben,majd mosolyogva rám néz. - Tökéletes helyet választott, tökéletes pénz forrással indította be a boltot csak,hogy egyetlen hibát el követett,még hozzá hogy mind ebbe nem meg felelő képzésekkel kezdett bele. Ilyenkor mindenképpen fontos,hogy olyan emberek dolgozzanak itt akik remekül át látnak bizonyos helyzetet és képesek lyukat beszélni az emberek hasába,rájuk beszélni olyan dolgokat amit valójában addig a pontig nem is akartak volna. Magának pedig előbb egy cégnél kellett volna el helyezkednie ahol tapasztalatokat gyűjtött volna. - mondja teljes bele éléssel. - Jegyezze meg amit mondtam,ha esetleg még sem tartana igényt egy társ tulajdonosra. - éppen meg fordul amikor végül fel teszem a beszéde alapján jött kérdésemet.

- Maga mióta ért ennyire az üzleti dolgokkal kapcsolatban? -

- Édesem nem kell magáznia, és amióta azt tanultam és egy másik sikeres cég egyik tulajdonosa vagyok. Úgy gondolom az évek alatt sikerült igazán ki tanulnom. Persze most már a fiam vezeti a cégünket,de ettől el tekintve még mindig értem a dolgomat. Gondolja át az ajánlatomat és ha van kedve valamikor üljünk be valahova egy ebéd keretében át beszélni a részleteket. - az ajtó csilingelve csukódik be mögötte. Társ tulajdonos, fél millió dollár? A hülye nem gondolkozna el azon,hogy kell-e neki vagy sem. Persze azért egy háttér kutatás nem árthat és a szerződést is át kell nézetni egy ügyvéddel. Bárhol lehetnek benne kis kapuk és nem szeretnék pont az egyikbe be sétálni úgy,hogy minden fontos óvintézkedést fel hagyva alá írom.

- El fogadod az ajánlatot? - kérdezi az eddig síri csendben várakozó Lola.

- Még nem tudom,de nagyon gondolkodom rajta. Hiszen így a maradék tartozásomat ki tudnám fizetni és a boltot is kicsit fel tudnám újítani. Ha a megérzéseim nem csalnak akkor a nő konyít valamit az üzlet terén és nekem most pont jól jönne. Kedvesnek bizonyult ebből remélem,hogy jól ki jövünk majd mikor át nézetettem a szerződést és alá írtam ha teljesen tökéletesnek bizonyul.- magyarázom.

- Ha már a pénz meg a társ tulajdonos kérdés fel merült,lenne egy életbe vágó kérdésem amit nem tudom tovább halasztani.- ajkát össze szorítva figyeli a reakciómat.

- Mond.- kíváncsiskodok.

- Nos,csak arról lenne szó hogy tegnap este nem igazán volt jó napom és nos össze vesztem a lakótársammal és a főnökömmel is. Ki rúgtak mind a lakásból,mind a melóhelyemről. - döbbenten nézek rá. Hogy tudd egyszerre két dolgot is ennyire balul el sütni. Ha ki rúgták akkor nem kellett volna a szobatársán le vezetnie.

- Szóval se munka,se lakás ahol meg húzhatod magad?- kérdezem meg végül a következtetésemet.

- Egyik sem. Azt akartam kérdezni,hogy oda költözhetnék-e hozzád egy kis időre amíg nem találok magamnak valami munkát és egy olcsó lakást.- könyörgő szemével az enyémbe néz miközben a válaszomra vár.

- Hát persze,bár egyetlen embernek is szűkös de majd meg oldjuk. Addig pedig be segíthetsz nekem a boltba amiért egy kevéske fizetést is kapsz majd,hogy legalább kaját vagy ami kell meg tudd venni.- adom be végül a derekamat,majd egy szoros ölelés gazdája leszek.

- Köszönöm,annyira hálás vagyok neked,de tényleg. Bár mit meg teszek cserébe és a legjobb lakótársad leszek akit csak kaphatsz. -

Akkor még nem sejtettem,hogy mibe vágtam bele a fejszémet de minden kecsegtetőnek ígérkezett.

Sziasztok. 🖐🖐🖐

újra hoztam ebből is egy részt😌😌. Aki eddig még nem olvasta a másik könyvemet annak ajánlom,hogy kukkantson bele persze ha csak szeretni a rossz fiúkat és az arrogáns szexi testőröket.😻 Hamarosan abból is hozok kövi részt addig pedig puszit mindenkinek aki imádja a zavaros dinka fejemet és az annál is rosszabb történeteimet! 😘😊

A Kilenc betűs Szó! (BEFEJEZETT) Место, где живут истории. Откройте их для себя