Setelah selesai solat maghrib Ariff mengajak Naura makan malam di suatu tempat.Dalam teksi Naura pelik kerana mereka sekali lagi menuju ke Namsan Tower.
"Abang bukan tadi dah pergi kat sini ke?kenapa pergi lagi."
"honey ikut je lah nanti honey akan tahu".Ariff mengeyitkan matanya ke arah Naura.
'dia dah buat dah romantiknya'.Desis hatinya dan tersenyum.
Sampai di Namsan Tower,Ariff membawa Naura ke suatu tempat yang sudah dihias cantik dengan meja dan ada dua kerusi,di atas meja pula ada lilin.Candle light dinnerlah katakan,kerana Ariff sudah menyewa tempat itu khas untuk mereka berdua.
Dengan berlatar belakangkan Namsan Tower yang sangat cantik pada waktu malam dengan lampu yang menyerlahkan dan menampakkan lagi bangunan itu.
Sekali lagi Naura terharu dengan apa yang telah Ariff lakukan.Dia terpegun melihat tempat yang telah dihias indah.
"abang jangan buat honey macam ni boleh tak".
"apa? abang buat".Ariff bertanya.
"abang dah buat honey jadi orang yang paling bahagia malam ni".Naura menjawab,memang benar hatinya sangat bahagia.Ariff tersenyum mendengar kata-kata Naura.Mereka jalan berpengangan tangan menuju ke meja.Sampai dimeja mereka terus dihidangkan dengan makanan yang Ariff pesan di restoran halal berdekatan situ.Waiter yang menghantar makanan tersebut tersenyum manis ke arah mereka berdua dan terus berlalu dari situ.
Setelah selesai makan Ariff mengajak Naura duduk di kerusi yang berdekatan.
"honey tunggu sini sekejap ehh".
"abang nak pergi mana,jangan tinggal honey sorang-sorang kat sini honey takutlah".
"sekejap je k tak lama".Ariff terus berlalu dari situ.Setelah beberapa minit Ariff kembali dengan kerusi kecil dan gitar di tangan.Ariff duduk di hadapan Naura dan mula untuk bermain gitar.
"honey lagu ni abang nyanyi khas untuk honey".Ariff memberi ucapan sebelum menyanyi.Naura tersenyum dan menantikan dengan penuh debar lagu yang akan dinyanyikan oleh suaminya.
Lihat Diriku
Aku Merayu walaupun secebis kasih beri kepadaku
Ia Cukup bermakna sebelum ku terlena
Lena Untuk selamanyaYang Terindah
Engkau Tetap didalam ingatan
Yang Terindah manis mengatasi kepahitanCintaku Tetap satu
Hanyalah Kepadamu
Yang Tersemat diragakuYang Terindah
Ku Pintakan di dalam doaku
Yang Terindah
Bila Tercipta cinta padamuSetia Dijiwaku
Setia Dihatiku
Kaulah Yang terindahLihat Diriku
Aku Merayu secebis kasihmu
Ia bermakna sebelum lena
Lena selamanyaCintaku Tetap satu
Hanyalah Kepadamu
Yang Tersemat diragaku
YOU ARE READING
Married With Pakcik Handsome✔️
Romance{First Romance By Myea Miko} Pertemuan pertama di lapangan terbang telah menimbulkan pergaduhan antara Ariff Hakim dan Naura Afiya, pergaduhan itu juga menyebabkan mereka mula mengenali antara satu sama lain. Arif Hakim si pakcik handsome walaupun...