🍀BAB 22

12.7K 360 3
                                    

Syafiq sedang meneliti gambar Ariff yang sedang tersenyum bersama Naura yg dilekatkan di dinding dalam biliknya.Syafiq terlalu berdendam dengan Ariff baginya derita yang dia tanggung selama ini semunya berpunca dari Ariff,tanpa dia mengetahui perkara yang sebenarnya.

"sekarang kau gembiralah sepuasnya Ariff Hakim,lepas ni kau akan menderita selamanya".Omelnya sendiri dengan ketawa yang kuat.

Setelah sarapan Ariff dan Naura bergerak ke stesen bus Gapyeong dengan menaiki teksi untuk pergi ke Nami Island nak ambil feel winter sonatalah katakan.

Sampai di bus station Gapyeong,Ariff membeli tiket untuk ke port dan menaiki feri terus ke Nami Island.

Setelah beberapa minit menuggu,bas pun sampai Ariff danNnaura terus menaiki bus tersebut.

Di dalam bus Ariff dan Naura bersembang untuk menghabiskan masa yang ada.Kerana dari gapyeong memakan masa selama 1 jam setengah untuk sampai ke jeti menaiki feri ke Nami Island.

"abang,abang..".Naura memanggil Ariff yang sedang leka bermain handphone.

"ya honey".Ariff terus menutup handponenya dan memandang isterinya.

"abang tahu tak?bila hari paling bahagia buat honey".Naura memberi soalan kepada Ariff.

"bila?".

"bila honey kahwin dengan abang lah".Naura memeluk lengan Ariff manja.

Ariff tersenyum melihat telatah isterinya."ohh nak buat pickup linelah ni".Kata Ariff kepada Naura.

Naura senyum-senyum kucing melihat Ariff.

Nama pun Naura Afiya kalau tak tertidur tak sah.Ariff tersenyum melihat isteriny tidur lena dalam keadaan tersenguk-senguk.

Perlahan-lahan Ariff menarik tubuh kecil itu ke dalam pelukanya dan memeluknya erat, sempat dia melihat wajah polos isterinya yang masih lena tidur walaupun tubuhnya digerakkan sedikit,hanya tuhan yang tahu betapa bahagianya setiap detik dia bersama dengan Naura.Takkan sekali dia sia-siakan detik itu untuk bersama isterinya.

Ariff mencium dahi Naurasebelum dia melelapkan matanya,dia berharap hubungan mereka akan kekal hingga akhir hayat.Mereka pun lena dibuai mimpi hingga sampai ke destinasi.

Sampai saje di jeti,Ariff terus membeli tiket untuk menaiki feri ke Nami Island yang hanya 9 minit dari jeti.

Sampai di Nami Island Ariff membawa Naura ke tempat penggambaran winter sonata dan jalan sambil berpengangan tangan macam scene dalam winter sonata tu.

Sampai di Nami Island Ariff membawa Naura ke tempat penggambaran winter sonata dan jalan sambil berpengangan tangan macam scene dalam winter sonata tu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Walaupun Naura dah belajar di korea selama lima tahun dia pernah pergi ke Nami Island sekali je itupun lepas tamat sem,sebab sibuk dengan belajar.

Kemudian Ariff membawa Naura ke satu kerusi yang terdekat di situ ,di kerusi itu terdapat dua patung kecil orang salji dimana tempat itu antara satu scene yang ada dalam drama winter sonata.

Married With Pakcik Handsome✔️Where stories live. Discover now